بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در یزد ساماندهی می شود

بروزرسانی، بومی سازی و عملیاتی سازی تصویب نامه متناسب با بوم استان یزد و در نظر گرفتن ملاحظات و دغدغه های مدیران مدارس در دستور کار قرار گیرد.

سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در یزد ساماندهی می شود
تین نیوز

استاندار یزد با اشاره به مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استان گفت: بروزرسانی، بومی سازی و عملیاتی سازی تصویب نامه متناسب با بوم استان یزد و در نظر گرفتن ملاحظات و دغدغه های مدیران مدارس در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد به ریاست استاندار و به منظور تجلیل از معلمان ماندگار استان و نیز پیگیری وصول ۳ درصد عوارض شهرداری سهم آموزش و پرورش و ارائه گزارشی از سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان را اقدامی شایسته دانست.

فاطمی با تاکید بر لزوم جبران فاصله سطح معیشت فرهنگیان با میزان واقعی و مورد انتظار افزود: باید به صورت همزمان ارتقای سطح منزلت فرهنگیان را نیز دنبال کرد؛ لذا طرح منزلت فرهنگیان روحیه مضاعفی در جامعه معلمین ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تجلیل ها و تکریم ها نباید صرفاً به ایام هفته بزرگداشت مقام معلم محدود شود، تصریح کرد: در این راستا فصل مشترک جلسات شورای آموزش و پرورش و تمامی برنامه های ثابت این حوزه تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان فرهنگی استان باشد.

فاطمی در ادامه با اشاره به مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استان گفت: بروزرسانی، بومی سازی و عملیاتی سازی تصویب نامه متناسب با بوم استان یزد و در نظر گرفتن ملاحظات و دغدغه های مدیران مدارس در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به مسئله تبیین و ارتقا سطح شناخت رسانه و تفکر نقاد در دانش آموزان اشاره و عنوان کرد: بحث آموزشی در قالب یک مدل مهیج و پربار و انتشار خروجی کار به صورت یک اثر رسانه ای منتج به ارتقا سطح رسانه ای دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات آن ها اقدام ارزشمندی است.

استاندار یزد در پایان بر پیگیری وصول ۳ درصد عوارض شهرداری سهم آموزش و پرورش تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.