بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از امروز در استان یزد

طرح ویژه اربعین از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از امروز در استان یزد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: طرح ویژه اربعین از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد که در این بازه زمانی نرخ بلیت های اتوبوس بر اساس آنچه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تعیین کرده است، محاسبه و پس از آن قیمت ها به حالت اولیه باز می گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد رستگاری به آغاز پیش فروش بلیت های ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر از امروز اشاره و اظهار کرد: پایانه های فعال برای زائران یزدی جهت شرکت در همایش عظیم پیاده روی اربعین، پایانه های مرزی چزابه، شلمچه و مهران است که در این زمینه تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وظیفه جابه جایی زائران را بر عهده دارند.

رستگاری در رابطه با قیمت حمل و نقل مسافر با ناوگان اتوبوسی، افزود: نرخ اتوبوس ۴۴ نفره از مبدأ یزد به پایانه چذابه و شلمچه ۹۱۰ هزار تومان و به مقصد پایانه مهران یک میلیون و ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان، نرخ اتوبوس ۳۲ نفره از یزد به چزابه و شلمچه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت اتوبوس های ۲۵ نفره یا VIP از مبدا یزد به مقصد چزابه و شلمچه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و به مقصد مهران یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: زائران در صورت مشاهده مغایرت نرخ تعیین شده مصوب با نرخ هایی که از آنان دریافت می شود، می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و کد پیگیری دریافت کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود. ضمن اینکه در داخل اتوبوس ها نیز با نصب تابلوهای ویژه، راه های ارتباطی با سامانه مرکز مدیریت راه ها، مسئولین راهداری و همچنین نحوه انتقاد و یا اعتراض، اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول اذعان کرد: در سال گذشته مجموعه راهداری استان یزد، جابه جایی بالغ بر ۲۸ هزار زائر را بر عهده داشته است که پیش بینی می شود در سال جاری با توجه به شرایط جوی و اقلیمی، شاهد ۱۰ درصد رشد (۳۱ هزار زائر) در این حوزه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ضمن درخواست از زائران جهت برنامه ریزی برای سفر به صورت گروهی و همچنین ایاب و ذهاب به مرزها با وسایل نقلیه شخصی، تأکید کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل استان یزد در مرزها خدمت رسانی می کنند، خدمت رسانی در بازه زمانی طرح اربعین در سایر خطوط کشور محدود می شود؛ لذا پیشنهاد می شود افراد سفرهای غیرضروری خود را در این ایام به تعویق بیندازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.