بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

ارائه خدمت راهداران یزد در پایانه های مرزی مهران و چذابه

دو تیم ۱۵ و ۲۵ نفره با ماشین آلات سبک و سنگین در مرزهای مهران و چذابه به صورت دائم در طول طرح اربعین مستقر بوده و به زائران خدمت رسانی می کنند.

ارائه خدمت راهداران یزد در پایانه های مرزی مهران و چذابه
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: دو تیم ۱۵ و ۲۵ نفره با ماشین آلات سبک و سنگین در مرزهای مهران و چذابه به صورت دائم در طول طرح اربعین مستقر بوده و به زائران خدمت رسانی می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری با آغاز طرح اربعین حسینی، از آمادگی همه جانبه مجموعه راهداری استان یزد جهت خدمت رسانی و ایجاد بستر سفرهای امن و ایمن برای زائران خبر داد.

وی افزود: سه مرز مهران، چذابه و شلمچه برای جا به جایی زائران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای تعیین شده است که توسط ناوگان موجود در استان منتقل می شوند.

رستگاری تصریح کرد: به جهت رفاه حال زائران و آسایش سفر آنان به ویژه در هفته پایانی و موج بازگشت سفرها، تیم های راهداری در مرز مهران با ۱۵ نیرو و بکارگیری ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و همچنین در مرز چذابه با بیش از ۲۵ نفر و بهره گیری از هفت دستگاه ماشین سبک، به صورت دائم استقرار دارند.

وی در رابطه با فراهم آوردن زیرساخت های جاده ای نیز ابراز کرد: در حوزه راهداری عملیات خط کشی، ایمن سازی، لکه گیری و بهسازی آسفالت و رفع نواقص جاده ای با تأکید بر محورهای پر تردد زائرین اربعین، که عمده آن در محور یزد - شیراز است، انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: در طرح اربعین گشت های راهداری دو چندان شده، راهدارخانه ها آماده پذیرایی از مسافرین بوده و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نیز کیفیت خدمات به زائران را افزایش داده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری یزد، رستگاری در پایان تأکید کرد: مجموعه راهداری استان یزد تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا سفری پر از آسایش و آرامش برای زائران و مسافران رقم بزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.