بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است

تین نیوز | عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بسترسازی لازم برای توسعه، گفت: وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است.

سیدهادی حسینی در سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام برای تکمیل تعریض محور سوادکوه، افزود: مشکلات مربوط به حریم جاده و احداث پل و تونل و منابع مالی از دلایل کند بودن تعریض محور سوادکوه بوده است.
 
نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه‌خیز بودن منطقه بالا زیراب و سرخ‌کلا و شیرگاه موجب ایجاد تصادفات مختلف شده است، ابراز داشت: فعالیت در نقاط شهری برای تکمیل طرح جاده سازی به هماهنگی با شهرداری‌ها و خرید زمین‌های اطراف جاده نیاز دارد.
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه سال 1392 سال سخت بودجه‌ای برای کشور بود، خاطر نشان کرد: منابع مالی و امکانات از موانع تکمیل تعریض محور سوادکوه است و مسیر کرد‌آباد، سرخ‌کلا تا جوارم و میان‌کلا به‌زودی به اتمام می‌رسد.
 
حسینی با اشاره به اینکه نقطه رانشی منطقه چای باغ باید با نگاه کارشناسی و تخصصی پیگیری شود، تصریح کرد: برداشت کامل رانش و اجرای کارشناسی ترمیم در دستور کار قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه به وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت نامناسب قطارهای مسافربری شمال هشدار داده شد، گفت: وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است.
 
 حسینی با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های توسعه گردشگری مازندران باید تقویت شود، افزود: وضعیت قطارهای مسافری شمال به تهران و مشهد باید مناسب‌سازی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.