بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

روحانی: پروژه راه‌آهن شرق خزر، ایران را به کشور‌های آسیای مرکزی متصل می‌کند

روحانی: پروژه راه‌آهن شرق خزر، ایران را به کشور‌های آسیای مرکزی متصل می‌کند

تین نیوز | رئیس جمهور در بدو ورود به گرگان با بیان اینکه دولت برنامه‌های متعددی برای توسعه استان گلستان در نظر دارد، گفت: راه‌آهن شرق خزر، ایران را به کشور‌های آسیای مرکزی متصل می‌کند و از همین حیث از اهیمت بالایی برای کشور برخوردار است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فروگاه گرگان در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های دهمین سفر هیئت دولت به نگارستان ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که دهمین سفر دولت رقم خورد تا از استان سرسبز و زیبا که دارای مردمی دلاور و سخت کوش است، دیدار داشته باشیم.
 
وی افزود: نیاز‌های استان و مطالبات مردم و نیز شنیدن نظرات مردم برای ما مغتنم است. دولت برنامه‌های متعددی برای توسعه استان گلستان در نظر دارد که در تهران بررسی‌هایی صورت گرفته و در اینجا نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.
 
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: قطعاً در طول سفر و طی جلسات مختلف مواردی که باید در سال‌های آینده مورد توجه جدی در استان گلستان باشد به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: در روز دوم سفر، پروژه راه‌آهن شرق دریای خزر که ایران را به کشور‌های آسیای مرکزی متصل می‌کند، به بهره‌برداری می‌رسد؛ این پروژه برای توسعه گلستان و کشور اهمیت بسیاری دارد. کریدور جدیدی است که شمال و جنوب منطقه را به یکدیگر متصل می‌کند و تأثیر بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.
 
روحانی را در این سفر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی معاون رئیس‌جمهور در امور ایثارگران، حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی، شهیندخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و امور خانواده، حجت‌الاسلام انصاری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور، رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، فانی وزیر آموزش و پرورش، چیت‌چیان وزیر نیرو و آخوندی وزیر راه و شهرسازی همراهی می‌کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دون پایه راه آهن

    امیدوارم این افتتاح نیز بمانند افتتاح راه آهن شیراز نباشد!!!البته امیدوارم!!!!