بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
در جریان سفرمدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به غرب استان؛

بهره برداری از سه پروژه با اعتبار ۸ میلیارد ریال در اداره بنادر لنگه آغاز شد

بهره برداری از سه پروژه با اعتبار ۸ میلیارد ریال در اداره بنادر لنگه آغاز شد

تین نیوز | در جریان سفر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به شهرستان بندر لنگه، بهره برداری از سه پروژه با اعتباری حدود 8 میلیارد ریال در اداره بنادر این شهرستان رسماً آغاز شد.

مرکز HSE، اتاق هسته مرکزی فناوری اطلاعات (دیتاسنتر) و همچنین اتاق کنفرانس اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه از جمله پروژه هایی بود که در سفر مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرکز HSE بندر تجاری لنگه به منظور افزایش ایمنی، ارتقاء وضعیت بهداشتی و کاهش حوادث ناشی از کار و همچنین بهبود انجام فرآیندهای ایمنی با شرکت های کارگزار و ارتباط بندر با اداره کار با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال طی هشت ماه احداث شده است.

گفتنی است، اتاق هسته مرکزی فناوری اطلاعات (دیتاسنتر) این بندر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به منظور صیانت از امنیت اطلاعات، ایجاد زیرساخت مناسب جهت ارتباطات IT با سازمان مرکزی و بنادر غرب استان و از همه مهم تر تسریع انجام امورات اسنادی با مشتریان بندر ظی هشت ماه اخیر عملیاتی شده است.

همچنین اتاق کنفرانس اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه با توجه به فرامنطقه ای بودن این بندر، ارتقاء سطح مرتب بودن آن و استفاده از امکانات ویدئو کنفرانسی نیز از دیگر پروژه هایی بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال طی مدت هشت ماه احداث و راه اندازی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.