بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

آغاز بهره‌برداری از ۵ هکتار اراضی پایانه‌ی منطقه‌ی آزاد قشم در بندر شهید رجایی

آغاز بهره‌برداری از ۵ هکتار اراضی پایانه‌ی منطقه‌ی آزاد قشم در بندر شهید رجایی

تین نیوز | سرپرست سازمان منطقه‌ی آزاد قشم گفت: بهره‌برداری 50 هزار مترمربع از بارانداز پایانه‌ی سازمان منطقه‌ی آزاد در مجتمع شهید رجایی آغاز و عملیات کانتینری آن انجام شد.
 
«علی‌اکبر شعبانی‌فرد» که بمنظور بازدید از چگونگی آماده‌سازی اراضی یکصد هکتاری سازمان منطقه آزاد قشم، توسط بخش خصوصی و دیدار با سرمایه‌گذاران به این مجتمع بندری سفر کرده بود در نشستی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با اشاره به آمادگی این سازمان در جذب خدمات و دانش فنی سرمایه‌گذاران بمنظور پررونق‌تر شدن بخش اقتصادی تأکید و از آنان جهت حضور در دیگر بخش‌های خدماتی و تجاری سازمان منطقه آزاد قشم دعوت کرد.
 
مهندس «شهسواری»، مدیرعامل شرکت معدن دریا هم در این نشست گفت: با بهره‌برداری از این طرح که با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام شده و سیستم‌های روشنایی و اطفاء حریق، کانال هدایت آب‌های سطحی دارد که بر اساس استاندارد روز احداث شده و با عملیاتی شدن این پروژه امکان تخلیه و بارگیری سالانه 60 هزار کانتینر در پایانه افزایش می‌یابد.
 
وی افزود : با بهره‌برداری از 5 هکتار اراضی طرح 12 هکتاری این شرکت در اراضی سازمان منطقه‌ی آزاد قشم و با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریالی بخش خصوصی، این پروژه تکمیل و سالانه برای 130 هزار کانتینر توان تخلیه‌ی بارگیری ایجاد می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت معدن دریا خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح که با استانداردهای روز مطابقت دارد دو دستگاه ساید لایف، دو دستگاه ریچ استار، 12 دستگاه لیف تراک و 23 دستگاه انواع کشنده کار تخلیه و بارگیری کانتینرها را انجام می‌دهند که برای 280 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شرایط اشتغال ایجاد شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.