بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان:

◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود

علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است.

ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
تین نیوز |

 رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این شرکت ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی ، تعطیلی ایستگاه ریلی و جایگزین نمودن سایر مدل های حمل و نقلی در سبد حمل و نقل بیش از ۲ میلیون تن از محمولات شرکت های تابعه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی یوسف پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در ادامه از مهرداد بذرپاش درخواست کرده است: با توجه به موارد مطروحه از آن مقام محترم درخواست می گردد دستور فرمایید جهت برون رفت از مشکلات ذکر شده، به هر نحو مقتضی ( نظیر تخصیص قطار برنامه ای به این شرکت ) اقدام لازم صورت پذیرد تا با مساعدت حضرتعالی شاهد تداوم سرمایه گذاری و رشد حمل و نقل ریلی کشور باشیم. 

وی در این نامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیاردی در صنعت ریلی تاکید کرده است: علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است. 

تصویر این نامه را در ادامه ببینید:

IMG_20240504_101129_571

نامه احیا ریل

نامه احیا ریل

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی پاسخ

    بسلامت ،
    برید جای دیگه شانتاژ کنید.

    • ناشناس

      آقا شما خیلی لازم داری کتاب خاویر کرمنت رو بخونی! به یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بخش ریلی میگی برو به سلامت؟!
      اون موقع تو از کجا دستمزد بگیری ببری سر سفره ات که از گرسنگی نمیری؟

    • ناشناس

      خداوند نگذرد از کسانی که میعاد صالحی را بر صندلی ریاست راه آهن نشاندند و باعث این بحران های بزرگ در کشور شدند .
      آدم گریه اش میگیرد از این همه سو مدیریت ، گویی کسی اراده کرده کشور را از بین ببرد و در نتیجه چنین انتصاباتی انجام می دهد

  • ناشناس پاسخ

    تبریک به قوم مغول بابت رساندن راه آهن ایران به چنین وضعیت خرابی که سرمایه‌گذاران را فراری می دهد

  • ناشناس پاسخ

    تبریک فراوان به دولت 13 که با تحمیل مهندس میعاد صالحی به بخش ریلی چنین فاجعه و افتضاحی را رقم زد

    • ناشناس

      اردوگاه اشرفی ها و دزد ها همه جا هستند و سمپاشی می کنندتا دوباره بساط دزدی فعال بشه مثل سال 1392تا 1400

  • ناشناس پاسخ

    خوب الان دیگه شیر فهم شدیم چرا راه اهن نمی خواهدسایر شرکت وارد حوزه حمل ونقل باری شود ظاهرا در این حوزه خصولتی منافع سرشاری نهفته است به همین دلیل هم راه آهن ممنوعیت مجوز شرکت های حمل ونقل بار با کمتر از 800 واگن را وضع کرده تا غریبه ها وارد این حوزه چرب وچیلی نشوند