◄ فروش قسطی کامیونت چینی با پیش پرداخت 2 مرحله ای و اقساط 33.7 میلیونی
یک شرکت شناخته شده فروشنده کامیون و کامیونت طرح فروش اقساط کامیونت های چینی را کلید زده است. در این طرح متقاضیان با دو مرحله پیش پرداخت و 48 قسط ماهانه 33 میلیون و 700 هزار تومانی مالک یک دستگاه کامیونت می شوند.
یک شرکت شناخته شده فروشنده کامیون و کامیونت طرح فروش اقساط کامیونت های چینی را کلید زده است. در این طرح متقاضیان با دو مرحله پیش پرداخت و 48 قسط ماهانه 33 میلیون و 700 هزار تومانی مالک یک دستگاه کامیونت می شوند.
شرکت آریا دیزل کامیون های چینی مذکور را تا 3 سال گارانتی کرده است. این شرکت شرایط خرید نقد و اقساط و لیزینگی کامیونت کاما را از طریق نمایندگی ها برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای خرید اقساطی کافیست به شرکت دیزلیران نماینده رسمی شرکت آریا دیزل مراجعه نمایید.
از پرداخت اقساط به صورت ۴۸ ماه، ماهانه ۳۳ میلیون و ۷۰۰ تومان است. برای خرید کامیونت کاما ۶ تن بدون خواب در مرحله اول ۴۰۰ میلیون تومان را پرداخت خواهید کرد و در مرحله دوم ۴۸۰ میلیون را پرداخت می کنید.
همچنین برای خرید کاما ۶ تن خواب دار در مرحله اول ۴۰۰ میلیون و در مرحله دوم ۵۲۰ میلیون پرداخت می کنید و الباقی مبلغ را در اقساط ۴۸ ماه، ماهانه ۳۳.۷۰۰.۰۰۰ تومان واریز می کنید.
ویژگی های فنی کامیونت های چینی کاما
کامیونت کاما در دو تناژ 6 و 9 تن در بازار به فروش می رسد تفاوت اصلی این دو مدل در ابعاد و اوزان آن هاست. کامیونت 6 تن آن در دو کلاس خواب دار و بدون خواب تولید و روانه بازار شده اند. موتور این کامیونت شبیه کشنده و کامیون سی اند سی از برند یوچای چین (YUCHA) است، این موتور 150 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاوری که این موتور می تواند تولید کند 500 نیوتن متر است. حجم موتور این کامیونت جدید آریا دیزل 3760 سی سی می باشد. موتور کاما از نوع 4 سیلندر خطی است.
طراحی ساده و خاص کامیونت
طراحی نمای بیرونی کاما ساده و خاص است. نمای جلو با دو خط موازی کرومی در قسمت جلو پنجره است و د وسط آن لوگوی بزرک k شکل kama قرار گرفته است. طراحی زیبا و خاص که برای کامیون های اروپایی روی این خودرو پیاده شده و شعار آریا دیزل مبنی بر اینکه اروپایی برانید را پوشش میدهد.
برچسب شرکت آریا دیزل در قسمت تو رفتگی پایین دستگیره درب قرار گرفته جایی که احتمالا کمترین عمر را این برچسب خواهد داشت. طراحی داخلی کابین این کامیونت نسبت به کامیونت های دیگر مثل فورس، شیلر، الوند و جک بالاتر است. صفحه نمایش دیجیتالی به صورت شناور جدا از داشبورد قرار گرفته و کلیدهای مربوط به تنظیم تهویه مطبوع در زیر آن قرار دارد.
روی غربیلک فرمان کلیدهای کروز کنترل در سمت چپ و فرمانگیر صوتی در سمت راست این غربیلک فرمان قرار دارد.
انتهای پیام
عالی است
کجاش عالیه حساب کن ببین ماشین برات چقدر تموم میشه
ماشین در میاد پات دومیلیارد و چارصدو سی و هفت و ششصد کجاش عالیه
۸تون نداره
سلام من میخوام،، کجا باید اسم بنویسیم
تحویل کی هست
سلام من میخوام چطوری باید اقدام کنم.
کجاش خوبه دو میلیارد پانصد میلیون تموم میشه
مبلغ کل میشه دو میلیارد و پونصد برا یه خاور چینی ناشناس
دو میلیار پنصد یه شیش تنی پات اب میخوره
اره، بخدا زیاده، به اون بالا سری، اگه قبولش دارید زیاد، سودتون رو کمتر کنید و فروشتون رو بیشتر، تا مردم هم به یه نون و نوایی برسن
این ماشینا قیمتش همون ۴۰۰ ۵۰۰ تومان برید کرایه ها رو نگاه کنید شرکتها توزیع پخش نگاه کنید چقدر پول میدن آخه مغز خر خوردم بیام ازتبریز تاتهران کرایه میدن ۳ تومان شرکتها هم پر پر ش قرارداد میبندن ۲۵ تومان مگه قراره ماهی چقدر کار کنه
عالی نیست چقدر در میادحدود ۲۵۰۰ میلیارد پانصد در میاد کجاش عالی بنده ایسوزو مدل ۸۷ دارم با ماشین چینی عوضش نمیکنم
ضرر نکنین یه وقت
شما چقدر دلسوز مردم هستید.
چه خبره برای یک خودرو چینی😡
آخه این ماشین مگه چقدرمیشه ازش در آورد؟راننده۴۰۰ و خورده ای بده،یه مدت دیگه دوباره ۴۰۰میلیون،میشه هشتصد نهصد میلیون!خب میره خاور برمیداره،دیگه چرا تا ۴ سال آزگار جون بکنه قسط بده که چی!؟که چینی اتاق خوابدار خریده؟بااین پول تا دو سال پیش بنز جفت صفر بااتاق بار میشد خرید،حالا چینی آشغال ۶تن.به کجا میریم چنین شتابان؟به فقر،به بیچارگی و بدبختی.آقامجیدحول نزن میدونیم بنگاهی هستی ازت میخرن خاطرت جمع
من یه هشت تن دارم اونم تره بار کار میکنم ارومیه مگه ماهی چقدر درآمد داره که نزدیک چهل میلیون وام بدی بار کمه کرایه کمه میری پایانه سه روز طول میکشه نوبت برسه تره باری تا تهران چهار میلیون میدن دو روز تهران خوابی هر روز هیچ نخوری 300هزینه غذا میشه
برادرمن برید ایسوزو ۳ تن یا بالاتر مدل پایین بگیرید ولی سمت این ماشینا نرید، سرمایه خودتون وخانوادتون وعمرتون رو حدر ندید،کسایی که میخوان وارد ناوگان حمل ونقل بشن پله پله ازپایین شروع کنن وبیان بالا،ازخدا میخوام همتون صاحب ماشین وصاحب کار خودتون بشید،یا حق
دو میلیارد و خورده ایی بیام بدم ماشین چینی مگه خر گازم گرفته میرم کله زرد 64 کمپرسی میگیرم سگش شرف داره تا این ماشینهای چینی
خدا ازتون نگذره بیشرفا شما چطوری جانوری هستید
مجموع قسط ها در ۴۸ ماه میشه : ۱۶۱۷ تومن که با ۹۲۰ تومن پیش پرداخت در میآد : ۲۵۳۷ تومن ,,,,,,,, این فقط برا شاسی خالی ,,,,,,,,,, یه اتاق بزاری روش : ۱۵۰ اضافه میشه و یه بیمه ثالث هم لابد ۲۰ تومن ,,,,,,,, و از قرار برای تهیه کاربری هم باید مجددا هزینه کنی .
و زمانیکه همه اعداد بالا رو جمع بزنی به رقم خیره کننده ۲۷۳۷ یا به فارسی : دومیلیارد و هفتصدو سی و هفت "" میرسی !
که حدودا میشه 55 هزار دلار فعلی .
ضمن اینکه گازوییل یورو ۵ هم نداریم و این ماشین باید با همین گازوییل معمولی در ایران کار کنه .
هزینه نگهداری و نوع گرید روغن هم در این ماشین گرانتر از مدلهای قدیمی هست .
موتور این ماشین هم در کشور کاملا ناشناس و بدون تست و سابقه قبلی از لحاظ عملکرد و کیفیت لازم هست و اگر بعدها عیوب خاصی ازش بروز کنه , حتی با وجود نمایندگی , روزگار صاحب اش سیاه خواهد شد .
در کل : هم قیمت و هم ریسک منفی در خرید این ماشین بسیار بالاست .
این در حالیه که گزینه های واقعا بهتری همانند , ایسوزو ,, فورس ,, جک و الوند داریم .
از این زاویه : و به شخصه : حتی یک کاویان ۱۰۶ که سالم و کارکرده باشه رو به این ماشین ناشناس یورو۵ , فول آپشن , ترجیح میدم .
اون که ماشین قسطی میداد گفتن دزدسال 57 بیرونش کردن وایت ماک مترو باشش ماه تنفس با یه پایه یک