بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ چند پیشنهاد کارشناسی به کاندیداها برای اعتلای صنعت هوایی کشور

مهمترین راهکارها برای اعتلای صنعت هوایی کشور از سوی یک کارشناس حوزه هوایی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد شد.

چند پیشنهاد کارشناسی به کاندیداها برای اعتلای صنعت هوایی کشور
تین نیوز

مهمترین راهکارها برای اعتلای صنعت هوایی کشور از سوی یک کارشناس حوزه هوایی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد شد.

به گزارش تین نیوز، حمید نجف به خبرنگار ما گفت: یکی از پیشنهادات تلاش وافر در جهت عملیاتی کردن ناوگان زمینگیر هوایی از طریق تامین قطعات ضروری و مورد نیاز است.

 او پیگیری خرید هواپیماهای دست دوم غربی با عمر متوسط زیر ۱٠ سال  و اعزام پرسنل فنی جهت آموزش تعمیر و نگهداری هواپیماهای نسل جدید را از دیگر پیشنهادات ذکر کرد.

به گفته وی،  ایجاد سامانه یکپارچه فروش به منظور جلوگیری از فساد و رفاه حال مشتریان و توجه به نوع سرویس های ارائه شده در پروازها متناسب با قیمت بلیط از دیگر راهکارهای بهبود وضعیت هوانوردی است.

نجف گفت: تلاش در جهت ایجاد سازکاری جدید به منظور ادغام شرکت های هواپیمایی کوچک و زیانده در یکدیگر و پیگیری ایجاد عدالت بودجه ای در بخش های مختلف صنعت هوایی نیز به بهبود وضعیت هوانوردی کشور منجر می شود.

وی افزود: تلاش در جهت اصلاح ساختار بخش های مختلف دولتی در صنعت، بمنظور چابک سازی و کاهش هزینه ها و حمایت و بهبود شرایط کسب و کار برای بخش خصوصی فعال در صنعت هوایی نیز در همین زمینه پیشنهاد می شود.

به گفته نجف، توسعه ناوگان سبک هوایی با محوریت رشد مناطق کمتر برخوردار کشور نیز از دیگر راهکارهای پیشنهادی است.

وی تاکید کرد:  توجه جدی به مقوله شایسته سالاری و تخصص محوری در بخش های مختلف صنعته و هدفمند کردن یارانه سوخت هواپیما با تمرکز بر تقویت زیر ساخت های صنعت هوایی در کشور نیز راهکارهای دیگری است که در این زمینه پیشنهاد می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.