بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ اجاره قایق تفریحی ساعتی چند آب می خورد؟

اگر قصد تفریح با قایق در کیش را داشتید باید بدانید که اجاره قایق های خصوصی از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌ شود و برای 12 نفر این تفریح لوکس حدود 30 میلیون تومان آب می‌ خورد.

اجاره قایق تفریحی ساعتی چند آب می خورد؟
تین نیوز |

گردشگری دریایی یکی از صنایع دریایی روبه رشد در جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان به آن توجه بسیار می شود. ایران با دارا بودن پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر طول نوار ساحلی که هفت استان کشور را در برمی گیرد، یک کشور دریایی محسوب می شود و بهترین ظرفیت را برای بهره برداری از این صنعت دریایی داراست.

به گزارش تین نیوز، برای استفاده از صنعت گردشگری دریایی، فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات مانند ساخت شناورها و قایق های تفریحی، ساخت اسکله های تفریحی، پارک های دریایی و زیردریایی های تفریحی در اولویت قرار دارد.

تورهای دریایی، ورزش ها و تفریحات آبی، غواصی و سایر سرگرمی های مرتبط با ساحل و فراساحل همگی در گردشگری دریایی قرار می گیرند.

بدون تردید یکی از مقاصد گردشگری دریایی در کشور ما جزیره کیش است که در فصل پاییز و زمستان به دلیل مساعدت بودن شرایط آب و هوایی، بیشترین میزان گردشگر را دارد و از جمله جاذبه هایی که مسافران را به این نقطه ساحلی از کشورمان می کشاند استفاده از جاذبه های گردشگری دریایی این جزیره است.

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در جزیره  کیش، اجاره قایق تفریحی در کیش به صورت خصوصی است که تفریحی لوکس محسوب می شود. چرا که با قیمت هایی نجومی مواجه خواهید شد.

اگر قصد اجاره قایق های تفریحی در این جزیره را دارد باید بدانید که یک ساعت اجاره قایق خصوصی از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود.

در لوکس ترین حالت ممکن اجاره یک قایق خصوصی با 12 نفر ظرفیت برای یک ساعت نزدیک به 30 میلیون تومان آب می‌خورد.

نرخ اجاره قایق تفریحی

 

نرخ اجاره قایق تفریحی

 

نرخ اجاره قایق تفریحی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.