بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود هزینه شد

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود هزینه شد
تین نیوز

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ولی پورمحمد با بیان اینکه این پروژه در راستای ساماندهی ترافیک جاده ای مسیر ممقان تبریز عجب شیر و رفع نقاط حادثه خیز استان اجرا می شود، افزود: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار در سال گذشته منعقد شده و در ۶ ماه اخیر روند اجرای آن سرعت گرفته است.

پورمحمد اظهار کرد: قرارداد اولیه این پروژه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که با احتساب مدت تعدیل و ۲۵ درصد ابلاغ، اعتبار آن به ۲ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

وی گفت: در زمان کنونی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سردرود دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

پورمحمد، ادامه داد: این پروژه، پل یک دهانه ۴۱ متری بوده که با احتساب رمپ و لوپ های آن طول آن به ۳.۵ کیلومتر می رسد و تاکنون برای اجرای آن ۲۸۰ تن آهن آلات استفاده شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه، سه هزار مترمکعب عملیات سنگی پیرامون جاده در ورودی سردرود اجرا شده و چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.