بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

دختر دهه هفتادی با کامیونت های تولید تراکتورسازی به دل جاده ها می زند

اولین بانوی کشور کلید خودروهای تجاری تولید تراکتورسازی تبریز را دریافت کرد.

دختر دهه هفتادی با کامیونت های تولید تراکتورسازی به دل جاده ها می زند
تین نیوز |

اولین بانوی کشور کلید خودروهای تجاری تولید تراکتورسازی تبریز را دریافت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سمیرا فتحی وند دختر دهه ۷۰، متولد شهرستان مرند که ۴ سالی هست گواهینامه پایه یک را گرفته و به دل جاده زده به عنوان اولین بانویی که مشتاق رانندگی و کسب وکار با خودروهای تجاری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران کلید خودروی خود را تحویل گرفت.

به گفته این راننده جوان قبلاً در مسیرهای اروپا و داخلی کارکرده و با خودروهای اف هاش (FH)، ۹ تن JAK، سوپر مارز (SUPERMAZE) و... تجربه رانندگی داشته و باتوجه به قابلیت های خودروهای تولیدی در تراکتورسازی و تجاربی که دیگران از رانندگی با این تولیدات داشتند، راغب شده تا رانندگی با این خودرو را نیز امتحان کند.

به گفته وی خودروهای ۱۱ تنی تراکتورسازی از کیفیت بالایی برخوردار است وبا دارد بودن امکانات لازم برای رانندگی راحت، در مسیرهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی جهت استفاده برای حمل ونقل بار دارد.

فتحی وند می گوید از ۹ سالگی رانندگی را شروع کرده و بسیار علاقه مند به این کار بوده به طوری که در جاده و تنهایی به آرامش می رسد.

این دختر راننده آذربایجانی از همراهی خانواده و کسانی که در طول مسیر با آنها سروکار دارد نیز برایمان حرف زد و گفت: خانواده اش در انتخاب این کار به عنوان شغل با او همراهی کرده اند و حق انتخاب را به خود او واگذار کردند و همچنین کسانی هم که در مسیرهای کاری خود روزانه با آنها سرکار دارد چه در خارج از کشور و بخصوص در داخل، عزت و احترام خاصی به وی و همکارانش به عنوان یک خانم قائل هستند.

گفتنی است خط تولید خودروهای تجاری شرکت خودروسازان تراکتورسازی سال گذشته با حضور شهید ابراهیم رئیسی و با ظرفیت تولید ۵ هزار دستگاه راه اندازی شد.

برنامه تولیدی امسال این مجموعه نیز یک هزار دستگاه در نظر گرفته شده که متأسفانه به دلیل موانع ارزی به وجود آمده و عدم تخصیص ارز موردنیاز صرفاً ۲۵ درصد از برنامه تولید خودروهای تجاری این شرکت تا به امروز محقق شده است.

در حال حاضر تولید کامیونت های۶، ۹ و ۱۱ تنی با انواع کاربری ها از جمله آتش نشانی و حمل زباله که موردتوجه شهرداری های کشور قرار گرفته در شرکت خودروسازان دیزلی صورت می گیرد و به زودی شاهد تولید خودروی ون در این خط تولید نیز خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.