بازدید سایت : ۴۷۶۵۶

◄ فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته در حمل و نقل عمومی جاده ای

امکان فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته در حمل و نقل عمومی جاده ای فراهم شد.

تین نیوز |

امکان فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته در حمل و نقل عمومی جاده ای فراهم شد.

به گزارش تین نیوز، رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر استان کرمانشاه  در این زمینه گفت: بر اساس اعلام  سازمان تامین اجتماعی رانندگان بازنشستگان درصورتی  که مستمری که از صندوق بازنشستگی طبق آخرین حقوق دریافت نموده اند، به صندوق باز گردانند، بیمه آنها مجددا فعال می شود.

مختار داوودی نایب رئیس کانون انجمن های صنفی  رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر کشور، افزود: بعید است در بین رانندگان عمومی به خصوص رانندگان ناوگان عمومی جاده ای کسی حاضر به انجام این کار باشد اگر هم باشد انگشت شمار هستند.

وی عنوان کرد: فقط این بازگشت برای افراد شاغل در دوائر دولتی که طبقه بندی مشاغل داشته و الان به بخش خصوصی واگذارشده جذابیت دارد، به طور مثال در مخابرات که قبلا دولتی بوده با حقوق ۵ میلیون بوده ولی الان کارفرما بخش خصوصی شده ،  ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هست ،اینها حاضر هستند پول صندوق بازنشستگی برگردانند و به شغل اولیه خود با طبقه بندی سابق بعد از دو سال کار مجدد طبق  دستمزد جدید بازنشسته شوند.

خبر پربازدید امروز را بخوانید: 

◄ دریافت پول زور و سوء استفاده از کد ملی رانندگان کامیون توسط برخی شرکت های حمل و نقل

رئیس کانون انجمن های کارگری استان کرمانشاه تاکید کرد: البته باید در نظر داشت در بازگشت و به کار گیری رانندگان بازنشسته به صورت موقت و غیر مستمر ، نیازی به استعلام و مراجعه به قوانین تامین اجتماعی نیست، چون رای دیوان به کارگیری رانندگان بازنشسته را به صورت غیر مستمر، بلامانع اعلام کرده و رای دیوان مرجع بالاتر است و کسی نمی تواند از آن سرپیچی کند.

نامه بازگشت به کار رانندگان بازنشسته

 

نامه بازگشت به کار رانندگان جاده ای بازنشسته

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ماشالا پاسخ

    خجالت نمی‌کشید بیشرفااااا

  • ناشناس پاسخ

    خجالت هم خوب چیزیه بازنشسته 5یا7میلیون بگیره دولت گداپرورزنده بادتوپیری هم مردم آسایش ندارن

  • ناشناس پاسخ

    نفشه جدید برای دوشیدن رانندگان راننده کارمند دولت نیست که 7صبح وارد کارشود بعد تاساعت 9 صبحانه بخورد واز ساعت 11 تعطیل کنه برود نماز ونهار ساعت 2هم برود خانه راننده تا اخرین لحظه مقصد جونش ومالش در خطره دگه توانی نداره کار کنه

  • راننده پاسخ

    مگه عمر رانندگان به بازنشستگی هم میرسه؟؟

  • داریوش پاسخ

    محاله و راننده ای که این کار بکنه جون مسافرها رو به خطر میندازه

  • مجید زمردی پاسخ

    سلام
    بعداز سی سال رانندگی چقدر مستمری پرداخت میکنید ک دوباره برگردیم ب کار اینم عدالت اجتماعی ی نگاه ب پرداخت راننده دولتی وخصوصی بندازید بعد شما وانصاف

  • سامان پاسخ

    واقعا باید یکنفر که سی سال کار کرده اونم شغل سخت وزیان آور باید برای اینکه حقوق بخور نمیره تامین اجتماعی باید بره مجدد چکارکنه وبیمه بده مگه یک انسان چقدر توان داره حقش روبایدبدین که مجبورنباشه دوران کهن سالی روبرهمحدد کار کنه مگه کشور ما کم منابع وضخایرداره کمتر اختلاس کنید

  • رضا پاسخ

    درود بر شرفتون حالا شد

  • ناشناس پاسخ

    به جای بازگشت این بنده خدا ها که عمر خودشون تو جاده گزاشتن کاری کنید که افرادی که نمی‌توانند کارت هوشمند بگیرن بیان تو جاده به خاطر یه مدرک تحصیلی کسی که درس بخونه خوب دلش درد می‌کنه بیاد رانندگی یا شوفری افرادی که راننده اند به خاطر درس نخوندن که شدن شوفر کسی که درس بخونه و مدرک تحصیلی داشته باشه دل درد داره بره شوفری

  • ناشناس پاسخ

    بابا خیلی شوطی ما برای نون شب مهتاجیم ؟ چی میگی نکنه جنس خراب خریدی؟

  • ناشناس پاسخ

    خون خاری گرفته تامین افتضاحی رو

  • ناشناس پاسخ

    خجالت بکشید با این قانون هایی که تصویب می کنید

  • ناشناس پاسخ

    راننده بازنشسته از کار افتاده هست چرا بیاد

  • احمد پاسخ

    بنظر میآد : تامین اجتماعی برای حل ابر بحران عظیم ناترازی صندوق , حتی خارج از مرزهای اخلاقی حاضره که مردگان و رفتگان گذشته هم از درون قبرها به طریقی احیا کرده و مجددا به بازگشت بر سر خدمت و بیمه پردازی با طرحهای جدید تشویق کنه !!
    جاییکه تمام کارشناسان معتقدند : اساس ناترازی صندوقها در اولین گام , به نحوه مدیریت و اداره سازمان و منابع مالی اون و دخالت مستقیم دولت و نهادهای سیاسی در کلیه امور سازمان برمیگرده .
    یعنی اصلاحات پارامتریک یا سنجه ایی باید بعد از اصلاح نظام مدیریتی و ساختاری بتدریج انجام بشه .
    اما چیزی که در واقعیت داره اتفاق میافته , نوعی دست و پا زدن و تلاش برای ایفای تعهداتیه که در برابر بیمه شدگان بر عهده گرفته و اکنون از انجام اون ناتوانه .
    در این میان توجه به اینکه راننده : فرمان ماشین رو بوسیده و کنار گذاشته / الان به چه نحوه باید برگرده سر کار و دوباره بیافته جاده ؟ با اون سن و سال بالا / بره دنبال تهیه وسیله و دنبال اون جایگاه قبلی و از دست داده اش در پایانه و محوطه و سالنهای اعلام بار و در کنار تازه واردان این حرفه که به لحاظ سنی در حکم فرزندان وی بحساب میایند / همه اینها چنان ابعاد غم انگیزی به داستان میده که به زبان نمیشه آورد .
    پیشنهاد بازگشتی که اساس آن تنها بر بالا بردن ضریب پشتیبانی صندوق و جلوگیری از گسترش دامنه بحران بنا شده که به گفته کارشناسان کاربرد زمانی محدود داره .
    مگر اینکه مدت زمان بیمه پردازی با طول حیات انسانها برابر تلقی بشه که باز در اون صورت فلسفه وجودی سازمان از اساس نفی خواهد شد .
    عرض من تمام



  • ناشناس پاسخ

    چرا باید به خاطر این کار حقوق آنها قعط کنند آنها سی سال زحمت خودشون کشیدن چرا باید حقوقشون قط کن حقوق بدن مدرکشون فعال کنن این حقوقی که میدم بکجایی این بدبخته مرسه که می‌خوام قعط کن مدرک بدن

  • ناشناس پاسخ

    کاش زمان بیشتری اجازه کار بدهند خیلی نیاز به پولش داریم