بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ ارزیابی گزینه‌ های قابل طرح برای تصدی مدیریت راه‌ آهن توسط تشکل های صنفی ریلی

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: تشکل های بخش ریلی به زودی گزینه های مختلف قابل طرح برای تصدی پست مدیریت عامل راه آهن را بررسی و به صورت اولویت بندی شده به دولت محترم معرفی خواهند نمود.

 ارزیابی گزینه‌ های قابل طرح برای تصدی مدیریت راه‌ آهن توسط تشکل های صنفی ریلی
تین نیوز

رئیس هیئت مدیره  انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: تشکل های بخش ریلی به زودی گزینه های مختلف قابل طرح برای تصدی پست مدیریت عامل راه آهن را بررسی و به صورت اولویت بندی شده به دولت محترم معرفی خواهند نمود.

به گزارش تین نیوز، سبحان نظری در پیامی که متن آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد، از خطاب به فعالان  بخش های غیردولتی و دولتی حمل و نقل ریلی کشور افزود: چگونگی اجرای این امر خطیر و استفاده از این فرصت خوب که رئیس جمهور عزیز در اختیار فعالان بخش گذاشته اند، خود نیازمند دقت و ریزبینی است و به همین دلیل، با کمک همکاران در حال طراحی اولیه این « نظام ارزیابی » هستیم. 

وی تاکید کرد: در این مرحله، منتظر دریافت نظرات شما همکاران گرامی درباره کیفیت این «نظام ارزیابی» (شامل ساختار سازمانی گروه ارزیاب، شاخص های ارزیابی نامزدهای مدیریت عامل، وزن شاخص های ارزیابی و ...) هستیم. خواهشمندم نظرات خود را به هر صورت ممکن برای ما بفرستید.

متن پیام سبحان نظری  رئیس هیئت مدیره  انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته

در ادامه آمده است:

« همکاران محترم فعال در بخش های غیردولتی و دولتی حمل و نقل ریلی کشور

با سلام و احترام

پیروزی ملت شریف ایران را در حماسه باشکوه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک عرض می کنم. 

امروز نوبت هم دلی و رفاق و وفاق همه ی ماست و دعا می کنیم که ان شاءالله خداوند مهربان، ما را در راه راستی و کمال، پایمرد و پایدار نگه دارد.

با توجه به رویکرد جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم برگزیده در انتخاب مسئولان دولت با مشورت تشکل های غیردولتی و کارشناسان دولتی و غیردولتی بخش، تشکل های بخش ریلی به زودی با هم فکری شما، گزینه های مختلف قابل طرح برای تصدی پست مدیریت عامل راه آهن را بررسی و به صورت اولویت بندی شده به دولت محترم معرفی خواهند نمود.

چگونگی اجرای این امر خطیر و استفاده از این فرصت خوب که رئیس جمهور عزیز در اختیار فعالان بخش گذاشته اند، خود نیازمند دقت و ریزبینی است و به همین دلیل، با کمک هم کاران در حال طراحی اولیه  این «نظام ارزیابی» هستیم. 

در این مرحله، منتظر دریافت نظرات شما همکاران گرامی درباره کیفیت این « نظام ارزیابی » (شامل ساختار سازمانی گروه ارزیاب، شاخص های ارزیابی نامزدهای مدیریت عامل، وزن شاخص های ارزیابی و ...) هستیم. خواهشمندم نظرات خود را به هر صورت ممکن برای ما بفرستید.

با تشکر و تجدید احترام 

سبحان نظری 

رئیس هیئت مدیره  انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته »

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.