بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

◄ فراخوان ثبت نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403 منتشر شد

سازمان توسع تجارت با انتشار اطلاعیه ای از آغاز فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403 خبر داد.

فراخوان ثبت نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403 منتشر شد
تین نیوز |

در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت آمده است: بدینوسیله به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال 1403 می رساند سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه سازمان، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1403 در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات است.

از علاقه مندان درخواست می گردد از تاریخ 5 /7 /1403 لغایت تاریخ 1403/7/10ضمن ثبت نام الکترونیکی بر روی سامانه ir.tpo.topexporter://https، نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعالم شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

ضمنا با عنایت به اینکه در سال جاری فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفا از طریق سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد، لذا از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جدا اجتناب نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در سه دسته گروه های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت. ضمنا پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.