بازدید سایت : ۶۹۳۳۳
از امروز انجام می‌شود

◄ ترانزیت آزمایشی دو کانتینر هندی در کریدور شمال - جنوب از ایران به آذربایجان و روسیه

◄ ترانزیت آزمایشی دو کانتینر هندی در کریدور شمال - جنوب از ایران به آذربایجان و روسیه
|

تین نیوز| مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ورود دو کانتینر هندی به ایران برای ترانزیت آزمایشی به مقصد کشور های آذربایجان و روسیه با حمل از طریق کریدور شمال ـ جنوب ایران، در اولین روز مرداد خبر داد.

محمد جواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از ترانزیت آزمایشی دو کانتینر هندی از طریق کریدور شمال ـ جنوب واقع در ایران، به مقصد روسیه و آذربایجان خبر داد و گفت: یک هیئت هندی نیز همراه این دو کانتینر امروز (اول مرداد) وارد ایران می شوند تا هزینه و روند حمل و ترانزیت را بررسی و سپس در قالب یک گزارش به اتاق بازرگانی هندوستان ارائه کنند.

وی افزود: در همین حین نیز این هیئت از مجموعه امکانات و تاسیسات ایران در زمینه ترانزیت و حمل و نقل بازدید خواهد کرد و پیرو آن جلساتی با حضور مسئولان سازمان های گمرک، بنادر و دریانوردی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگذار خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عضو اتاق پاسخ

    خوبه که دو کانتینر را سمبلیک از ایران در قالب کریدور شمال - جنوب عبور میدهد. کریدور شمال - جنوب کم کم به تاریخ می پپوست

  • نورانی پاسخ

    مردم‏ ‏مانده‏ ‏اند‏ ‏که‏ ‏چرا‏ ‏افرادی‏ ‏که‏ ‏چندین‏ ‏سال‏ ‏سابقه‏ ‏مدیریتی‏ ‏دارند‏ ‏و‏ ‏هیچ‏ ‏کار‏ ‏مثبتی‏ ‏انجام‏ ‏نداده‏ ‏اند‏ ‏مجددا‏ ‏توسط‏ ‏این‏ ‏دولت‏ ‏مجددا‏ ‏به‏ ‏مدیریت‏ ‏انتخاب‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏. ‏ ‏ایران‏ ‏‏ ‏نیاز‏ ‏به‏ ‏فکر‏ ‏جدید‏ ‏و‏ ‏دانش‏ ‏روز‏ ‏و‏ ‏مدیران‏ ‏جدید‏ ‏با‏ ‏فکر‏ ‏دارد‏ ‏. ‏ ‏اکثر‏ ‏مدیران‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏متاسفانه‏ ‏شطرنجی‏ ‏عمل‏ ‏کردند‏ ‏و‏ ‏منفعل‏ ‏هستند‏ ‏. ‏ ‏بد‏ ‏بخت‏ ‏مردم‏ ‏‏ ‏استان‏ ‏ها‏ ‏که‏ ‏مدیران‏ ‏ستادی‏ ‏با‏ ‏کارایی‏ ‏کمتر‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏انها‏ ‏فرستادند‏ ‏. ‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏کارها‏ ‏در‏ ‏سازمان‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏بیشتر‏ ‏است‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏میلیاردها‏ ‏هزینه‏ ‏کریدور‏ ‏شمال‏ ‏جنوب‏ ‏دو‏ ‏کانتیر‏ ‏سمبلیک‏ ‏میگذرد‏ ‏. ‏ ‏حیف‏ ‏به‏ ‏منابع‏ ‏ملت‏ ‏ایران‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏مدیران‏ ‏حیف‏ ‏و‏ ‏میل‏ ‏میشود‏ ‏. ‏ ‏

  • عضو‏ ‏اتاق پاسخ

    اقای‏ ‏عطرچیان‏ ‏تا‏ ‏شما‏ ‏ازمایش‏ ‏کنید‏ ‏چین‏ ‏و‏ ‏هند‏ ‏خط‏ ‏اهن‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏کشورهای‏ ‏cis‏ ‏به‏ ‏اروپا‏ ‏وصل‏ ‏خواهند‏ ‏کرد‏ ‏. ‏ ‏متاسفم‏ ‏این‏ ‏تفکرات‏ ‏مجددا‏ ‏در‏ ‏سازمان‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏مجدد‏ ا‏ ‏رشد‏ ‏کرد‏ ‏. ‏ ‏۱۵سال‏ ‏است‏ ‏کریدور‏ ‏شمال‏ ‏جنوب‏ ‏تاسیس‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏میلیاردها‏ ‏تومان‏ ‏هزینه‏ ‏شده‏ ‏حالا‏ ‏مجددا‏ ‏کار‏ ‏ازمایشی‏ ‏انجام‏ ‏میدهید‏ ‏. ‏‏ ‏ ‏بعید‏ ‏است‏ ‏موفق‏ ‏بشوید‏ ‏چون‏ ‏فکرو‏ ‏ابزار‏ ‏‏ ‏راه‏ ‏اندازی‏ ‏‏ ‏وجود‏ ‏ندارد‏ ‏. ‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏تهران‏ ‏و‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏استانهای‏ ‏مرزی‏ ‏. ‏ ‏

  • حجتی پاسخ

    آقای نورانی آقای عطرچیان مدیر خوبی است. در ایران مشکل از برخی مدیران نیست بلکه از سیاستهای سازمانها و وزارتخانه است که هر نفری را میتوان بعنوان مدیر دولتی در ادارات بکار گرفت. بعداز گذشت دهه ها هنوز دولت نتوانسته تخخص و دانش را وارد سیستم های مدیریتی ادارات کند. به عالم به دیده دیگری نگاه میشود و سعی بر آن است که کارشناسان قوی را به هر نحو ممکن به حاشیه آنهم بدون رعایت اخلاق اداری برانند. عاقبت راندمان کم و عقب ماندگی و عدم جذب سرمایه گذاری و… میگردد.