بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ رتبه اول خراسان رضوی در ترانزیت خروجی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از کسب رتبه نخست این استان در ترانزیت خروجی در سال گذشته خبر داد.

رتبه اول خراسان رضوی در ترانزیت خروجی
تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از کسب رتبه نخست  این استان در ترانزیت خروجی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، جواد وحدتی فرد گفت: 981 هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی دوغارون، سرخس و لطف‌آباد توسط 102 هزار دستگاه کامیون و تریل  از کشور خارج شد.

او تأکید کرد: این میزان ترانزیت  ازنظر وزنی هفت درصد و ازلحاظ تعداد وسیله حمل‌ونقل سه درصد نسبت به سال 97  افزایش داشته است. رشد وزنی این تبادل تجاری نشان‌دهنده حفظ جایگاه ترانزیتی ایران در انتقال کالا به افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در ادامه گفت:  از این میان بیشترین ترانزیت خروجی به ترتیب مربوط به دوغارون، سرخس و لطف‌آباد است و در پایانه مرزی باجگیران بیشتر جابه‌جایی مسافر صورت می‌گیرد و روزانه تنها هفت یا هشت دستگاه کامیون از آن رفت‌وآمد دارند.

به گزارش ایرنا، وحدتی فرد تأکید کرد: در سال گذشته تعداد 41 هزار دستگاه کامیون با 820 هزار و 475 تن کالای ترانزیت از افغانستان و ترکمنستان وارد این استان شدند. که ازنظر وزنی نسبت به سال ماقبل 10 درصد  و ازلحاظ تعداد 12 درصد کاهش د داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.