بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
در گفتگوی اختصاصی تین نیوز با معاون سازمان ملی بهره وری عنوان شد:

◄ کارگروه بهره وری حمل و نقل تشکیل می شود / رفع ۱۰۰درصدی مشکلات نظارت بر ترانزیت با مدیریت بهره وری

◄ کارگروه بهره وری حمل و نقل تشکیل می شود / رفع ۱۰۰درصدی مشکلات نظارت بر ترانزیت با مدیریت بهره وری

تین نیوز | معاون سازمان بهره وری از تشکیل کارگروه حمل و نقل با همکاری وزارت راه و شهرسازی در این سازمان خبر داد و گفت: به دنبال رفع مشکلات حمل و نقل و نظارت بر ترانزیت با برنامه ریزی بر اساس مدیریت بهره وری هستیم.

بهزاد محمودی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به معضلات حوزه حمل و نقل، از جمله دخالت 20 نهاد دولتی در حوزه نظارت بر ترانزیت اظهار داشت: با مدیریت بهره وری می توان به طور 100 درصد بر مشکلات این حوزه فائق آمد.

وی افزود: به منظور مشکلات متعدد در حوزه حمل و نقل و جلوگیری از "ایجاد تالی فاسد"، به دنبال تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل و مسکن در سازمان ملی بهره وری با همکاری وزارت راه و شهرسازی هستیم.

شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه حمل و نقل و ترانزیت در شش ماه دوم 93
معاون سازمان بهره وری با اشاره به راه کار  مورد نظر برای برون رفت از وضع موجود ترانزیت و حمل و نقل بیان داشت: با تدوین برنامه های مشخص و مدون در شش ماه دوم سال جاری نقاط ضعف و قوت این حوزه را شناسایی و نقاط مختل را با استفاده از شیوه های مورد تایید وزارت راه و شهرسازی با سرعت بیشتری رفع و رجوع کنیم.

محمودی با بیان اینکه" قوانین حمل و نقل و گمرک مشکل جدی ندارند"، تصریح کرد: مشکل اصلی قوانین در ایران شیوه اجرا و هماهنگی آنها با یکدیگر به دلیل تعداد زیاد تبصره ها و الحاقیه هایی است که به خاطر عدم توجه به آینده و سرعت بالای تغییرات در زمان قانون نویسی به وجود آمده است.

وی در ادامه با توجه به تلاش های دولت در راستای اجرای قوانین در بهترین شکل تاکید کرد: برای تحقق این اتفاق، دولت باید علاوه بر نگاه وسیع تر و جامع تر بر مشکلات، واکنش سریع تری نسبت به تغییرات داشته باشد.

معاون سازمان ملی بهره وری در پایان خاطرنشان کرد: طبق گفته های بخش خصوصی حوزه حمل و نقل و ترانزیت، شیوه های اجرا در بخش های گمرک و ترانزیت کار را برای شان سخت و دشوار کرده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • به امید تشکیل سازمان ترانزیت کشور

    به امید تشکیل سازمان ترانزیت کشور با همکارى سازمان ملى بهره ورى ایران

  • محمد عیقرلو کارشناس درترانزیت

    با تشکر از همت والایی دولت تدبیر وامید لطفا از متخصصان واقعی در ترانزیت دعوت شود نه انکه درطول عمرشان یک عملیات ترانزیت انجام نداده، با تشکر عیقرلو

  • محمد عیقرلو کارشناس درترانزیت

    با سلام اگر هدف گزاری برای ترانزیت شود میتوان دراینده بجای صادرات نفت خام برای کشور منشا درامد شود این یک موهبت اللهی است اگر قدران نباشیم از کف خواهیم داد.