جاده ترانزیتی ایران اروپا از مسیر پایانه مرزی بازرگان در انتظار ۴ بانده شدن
نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس گفت: یکی از مسیرهای ترانزیتی و بسیار مهم که شرق و غرب کشور را به اروپا متصل می کند علی رغم حجم بالای ترافیکی و ضرورت تعریض این مسیر ترانیتی، کماکان چهار بانده نشده است.
نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس با اشاره به مشکلات ریشه ای کشور در حوزه راه و مسیر های مواصلاتی به دلیل بی توجهی مسئولان به اولویت های اصلی راه سازی در سنوات گذشته گفت: یکی از مسیرهای ترانزیتی و بسیار مهم که شرق و غرب کشور را به اروپا متصل می کند علی رغم حجم بالای ترافیکی و ضرورت تعریض این مسیر ترانیتی، کماکان چهار بانده نشده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، محمد علی پور در رابطه با وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: به صورت کلی در حوزه انتخابیه بنده مشکلاتی که سایر شهرهای کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن با آن دسته پنجه نرم می کند نیز وجود داشته و ما نیز با مسائل مختلفی رو برو هستیم اما ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در منطقه آزاد قرار دارند، اقداماتی برای تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت مسکن صورت گرفته و سایر مراحل ساخت و ساز نیز در مسر اجرا است اما در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی و زیاد بودن مبلغ آورده اولیه برای متقاضیان همانند سایر مناطق کشور با چالش هایی رو برو هستیم.
نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ریشه ای کشور در حوزه راه و مسیر های مواصلاتی به دلیل بی توجهی مسئولان به اولویت های اصلی راه سازی در سنوات گذشته عنوان کرد:هم اکنون یکی از مسیرهای ترانزیتی و بسیار مهم کشور که شرق و غرب کشور را به اروپا متصل می کند علی رغم حجم بالای ترافیکی و ضرورت تعریض این مسیر ترانیتی کماکان چهار بانده نشده است.
این نماینده مردم درمجلس با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت عضویت در سازمان همکاری های شانگهای برای توسعه و تکمیل کریدورهای اصلی کشور عنوان کرد: در حوزه انتخابیه بنده، پایانه بازرگان به عنوان بزرگترین یایانه مرزی زمینی کشور در مسیرهای دسترسی با مشکلاتی مواجه است که باید برای رفع آنها از ظرفیت های سرمایه گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگ های بهره بگیریم.