بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

ترانزیت ۱۵۰ هزار تن سوخت مازوت از مقاصد بندر امیرآباد و سرخس به بندر عباس

ترانزیت ۱۵۰ هزار تن سوخت مازوت از مقاصد بندر امیرآباد و سرخس به بندر عباس

تین نیوز | مدیر كل بازرگانی و بازاریابی راه آهن از بارگیری و اجرایی شدن عملیات ترانزیت ۱۵۰ هزار تن سوخت مازوت از مقاصد بندر امیرآباد و سرخس به بندر عباس خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران مرتضی علی احمدی مدیر كل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال برنامه ریزی های منسجمی برای رشد عملیات ترانزیت صورت گرفته و در همین راستا قرارداد حمل سوخت مازوت مواد سوختی از جمله اولویت های در دستور كار بود و روز گذشته با آغاز بارگیری ۱۰۰هزا رتن سوخت مازوت در بندر امیرآباد عملیاتی شد.
وی با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته افزود: روز گذشته عملیات اجرایی جابه جایی ۱۰۰ هزار تن سوخت مازوت از مبدا بندر امیر آباد به مقصد بندر عباس و ۵۰ هزار تن ازمبدا سرخس به مقصد بندرعباس انجام و در مجموع ۱۵۰ هزار تن سوخت مازوت به مقصد بندر عباس ارسال شد.
احمدی تصریح كرد : صبح امروز نیز محموله ۵۰ هزار تنی مازوت ازكشور تركمنستان وازمرز سرخس وارد كشور و به مقصد بندر عباس اعزام شد .
به گفته مدیر كل بازرگانی و بازاریابی راه آهن در صورت آماده بودن مخازن سوخت صاحبان كالا در مشهد برای بارگیری این محموله با واگن های ایرانی متعلق به شركت های حمل و نقل داخلی به بندرعباس ارسال خواهد شود.
احمدی با بیان اینكه این مساله برای اولین بار در حوزه ریلی كشور عملیاتی شده تصریح كرد:بااین اتفاق پیش بینی می شود عملكرد برنامه حوزه ترانزیت در سال ۹۳ با رشد مواجه و موجب تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه رشد پیش بینی شده برای حوزه ترانزیت شود .
احمدی با اشاره به مذاكرات و توافقات انجام گرفته با گمرك، سازمان بنادر و كشتیرانی تصریح كرد: محموله های بار در بندر امیر آباد ظرف مدت ۲۴ ساعت تخلیه و در واگن های مخزنی بارگیری می شود و با توجه به مسیر ۱۸۰۰ كیلومتری امیر آباد - بندر عباس و مسیر۱۲۰۰ كیلومتری سرخس -بندرعباس با عملیاتی شدن این موضوع عواید خوبی حاصل خواهد شد .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.