بازدید سایت : ۸۳۱۱۷
در گفتگو یا تین نیوز مطرح شد:

◄ شکایت علنی راننده تانکری از یک شرکت حمل و نقل

◄ شکایت علنی راننده تانکری از یک شرکت حمل و نقل

تین نیوز| یک راننده تانکری حمل و نقل داخلی نسبت به برخورد غیر قانونی یک شرکت حمل و نقل بین المللی واقع در بندر انزلی خبر داد و گفت: این شرکت برای انتقال محموله بنزین به مخازن گمرک تمرچین به جای بارنامه برای بنده C.M.R صادر کرده است و هم اکنون علاوه بر اینکه از توسط نهادهای ذی ربط  از تخلیه بار جلوگیری می شود، شرکت نیز به نهادهای متولی پاسخگو نیست.

یک راننده کامیون تانکری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز ضمن ابراز گلایه از نحوه برخورد و عملکرد یکی از شرکت های حمل و نقل واقع در بندر انزلی اظهار داشت: در تاریخ سوم بهمن سال جاری از سوی یک شرکت حمل و نقل واقع در بندر انزلی محموله بنزین به مقصد مخازن گمرک تمرچین توسط من بار زده  شد. اما این محموله به دلیل مشکلات متعدد تا همین امروز تخلیه نشده است.

وی افزود: شرکت حمل و نقل بین المللی مذکور به دلیل اینکه در نظر داشته محموله بنزین را سرانجام به ترکمنستان برساند، برای بنده C.M.R  صادر کرده در حالی با توجه نوع فعالیت اینجانب و محل تخلیه بار در گمرک تمرچین، باید بارنامه صادر می کرد.

این راننده کامیون تانکری با بیان اینکه " علی رغم شکایت از سوی بنده این شرکت  زیر بار اشتباه و پرداخت خسارت نمی رود" تصریح کرد: این مساله با مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی ، فرمانداری و دادستانی ارومیه در میان گذاشته شد و سرانجام به دلیل نامه مدیرکل استانی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در جریان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: مدیر پایانه مرزی و مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ابراز داشته اند که کاری از دست آنها بر نمی آید و دادستانی نیز اعلام بی ارتباطی نسبت به موضوع کرده است. اما شنیده ها از سوی برخی منابع حاکی از صدور دستور تعلیق پروانه شرکت از سوی نهادهای مرجع بوده که البته در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این راننده کامیون تانکری با اشاره به توقف 25 روزه خودرو خود خاطرنشان کرد: درحالی که طبق تعرفه پایانه پیرانشهر، باید روزانه 325 هزار تومان به عنوان خسارت از سوی شرکت حمل و نقلی به بنده تعلق گیرد، این شرکت تنها حاضر به پرداخت مبلغ 80 هزار تومان برای هر روز است. همچنین مدیر شرکت حمل و نقل مورد نظر با صراحت اعلام کرد ه است که وی تعیین کننده شرایط است و حتی قانون نمی تواند جلوی کار وی را بگیرند.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه اسناد و مدارک این پرونده در اختیار تین نیوز قرار دارد، این پایگاه خبری آمادگی خود را برای شنیدن پاسخ و نظرات مسئولان مربوطه در خصوص ادعای راننده یادشده اعلام می نماید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.