بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

واگذاری امورنگهداری پل ورودی شهرقدس از اداره راه به شهرداری

فرماندار شهرستان قدس از تصویب و تحویل پل تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) ، واقع در ورودی این شهرستان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به شهرداری قدس خبر داد.

واگذاری امورنگهداری پل ورودی شهرقدس از اداره راه به شهرداری
تین نیوز

وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس درباره واگذاری امورنگهداری پل ورودی شهرقدس از اداره راه به شهرداری گفت: این پل از زمان افتتاح تاکنون تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بوده که متاسفانه عدم ارائه خدمات و نگهداری نامناسب ، موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده، لذا باتوجه به درخواست شهرداری و پیگیری های مجموعه فرمانداری جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ، این پل به مجموعه شهرداری تحویل گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مقام عالی دولت در شهرستان قدس تصریح کرد: امیدواریم با تحویل این پل و اجرای مصوبه مذکور ، از این به بعد شاهد ارائه خدمات مطلوب تر همچون تامین روشنایی ، ارتقاء امنیت ، رفع درزهای انقطاع و سایر اقدامات موردنیاز برای تسهیل رفت و آمد شهروندان و مسافران عبوری باشیم .

وی خاطر نشان کرد: جلب رضایت شهروندان و افزایش مولفه هایی مانند ایمان و امید در سطح جامعه از مباحث حائز اهمیتی است که همه دستگاههای خدمات رسان باید سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

به گفته فرماندار شهرستان قدس این تصمیم در دومین نشست کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان تهران که به ریاست مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ گردید .

گفتنی است پل تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) شهرستان قدس در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و در طراحی و ساخت آن تمامی الزامات و نکات پیش بینی شده در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک غرب استان تهران در نظر گرفته شده است.

شهرستان قدس در مسیر عبوری استان غرب کشور به ویژه استان البرز به پایتخت واقع شده که روزانه ترددهای بسیاری از این پل صورت می گیرد که رسیدگی مطلوب به آن در کنترل وضعیت ترافیکی، کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی و سهولت شهروندان به خصوص در ساعات پرترافیک صبح و عصرگاه موثر می باشد .

پل تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم ص شهرستان قدس ، دسترسی ساکنان این شهرستان به بزرگراههای فتح ،حکیم و اتوبان تهران کرج را فراهم می کند.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.