بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

اساسنامه شرکت بهره برداری مترو تهران به تصویب رسید

اساسنامه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه پس از بررسی و اعمال اصلاحات در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

اساسنامه شرکت بهره برداری مترو تهران به تصویب رسید
تین نیوز

اساسنامه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه پس از بررسی و اعمال اصلاحات در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد آخوندی روز یکشنبه در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر و در جریان بررسی اساسنامه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه اساسنامه تیپی که توسط وزارت کشور تصویب شده باید بدون دستکاری تصویب شود، گفت: می توانیم اساسنامه شرکت مترو را به تصویب برسانیم و به دنبال آن ۱۶ اساسنامه مجموعه های شهرداری را نیز به همین منوال تصویب کنیم.

در ادامه ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به ماده ۶ اساسنامه شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد: مطالعه به منظور ارتقای کیفی و کمی بهره برداری از شبکه، انجام تمامی معاملات مربوط به ساختمان ها، ابنیه، تجهیزات و ارتقاء آنها، خرید و فروش و تملک و اجاره، برنامه ریزی جهت ارائه خدمات، آموزش تخصصی نیروی انسانی مورد نیاز مجموعه، ارائه خدمات مشاوره ای، برنامه ریزی ایجاد فناوری و سامانه های مورد نیاز و بهره برداری از غرفه های تجاری از جمله وظایف درج شده در اساسنامه است.

براساس این گزارش، برخی مواد اساسنامه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه پس از بررسی و اعمال اصلاحات به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.