بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

چمران: تاکنون گزارش رسمی درباره علت سقوط آسانسور به شورا ارایه نشده است

چمران: رانندگان کولرهای تاکسی را بدون دریافت هزینه اضافه‌ روشن کنند.

چمران: تاکنون گزارش رسمی درباره علت سقوط آسانسور به شورا ارایه نشده است
تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز گزارش رسمی به شورا در خصوص علت سقوط آسانسور در ساختمان شهرداری منطقه ۱۸ ارایه نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: گزارشی که به ما داده شده گزارش آتش نشانی است که اعلام کرده علت «ناایمنی» آسانسور بوده است.

چمران افزود: اظهاراتی که در برخی رسانه ها درباره دعوای میان معاونت شهرداری با مرحومه عنوان شده، صحت ندارد و در زمان حادثه معاون مربوطه در شهرداری حضور نداشته است.

وی در پاسخ به اینکه آیا شهردار تهران راجع به این موضوع سقوط آسانسور قرار نیست گزارشی به شورا ارایه دهد، گفت: دعوت از وی انجام نشده است.  

وی درباره استفاده کولر در تاکسی ها گفت: تاکسی های کولردار طبق مصوبه شورا مجاز هستند نرخ بیشتری دریافت کنند و مسافران باید کرایه اضافه بپردازند. اگر مسافری کولر بخواهد راننده موظف است روشن کند. معتقدم باید این را عمومی کرد تا تاکسی های گردشی از کولر استفاده کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره روند ورود تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت هم گفت: مسایل اداری این موضوع در جریان است و این تاکسی ها در حال حمل به شهر هستند برای ورود آن زمانی را اعلام نمی کنم چون ممکن است در موعد خود وارد ناوگان شهری نشود.

چمران درباره افزایش نرخ سرویس مدارس هم گفت: اگر نرخ افزایش یابد والدین ناراحت می شوند و در غیر این صورت رانندگان دلخور می شوند و همکاری نمی کنند.  همه سرویس ارزان تر و راحت تر می خواهند. طبیعی است وقتی کرایه ها گران می شود سرویس مدارس هم گران شود.

وی تاکید کرد این وظیفه شورا است درباره سرویس مدارس تصمیم بگیرد اما آموزش و پرورش می تواند در این تصمیم به شورا کمک کند و البته در هیات دولت در این باره مصوبه داریم.

چمران راجع به سقوط جرثقیل بر روی ساختمان هم گفت که موضوع در حال بررسی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نطق قبل از دستور گزارش باغ موزه دفاع مقدس در استان تهران مطرح می شود.
گزارش حسابرسی اداره خدمات شهر، گزارش تاکسیرانی، گزارش حسابرسی میادین تره بار که مربوط به  سال  ۱۴۰۲ است بررسی می شود. گزارش رسمی حسابرس رسمی برج میلاد و ۱۰ پرونده باغ از دیگر مواردی است که امروز بررسی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.