بازدید سایت : ۴۴۳۴۶

توافق با عراق برای اعزام هفتگی زائران با قطار ترکیبی تهران کربلا

مدیرکل برنامه ریزی و خدمات مسافری راه آهن از توافق با عراق برای اعزام هفتگی زائران با قطارهای ترکیبی تهران کربلا پس از اربعین حسینی خبر داد.

توافق با عراق برای اعزام هفتگی زائران با قطار ترکیبی تهران کربلا
تین نیوز

مدیرکل برنامه ریزی و خدمات مسافری راه آهن از توافق با عراق برای اعزام هفتگی زائران با قطارهای ترکیبی تهران کربلا پس از اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از از وزارت راه و شهرسازی، سیدمحسن طباطبایی اتابک افزود: اعزام مسافران با قطارهای داخلی تا ایستگاه شلمچه و پس از انجام عملیات گمرکی با اتوبوس به بصره خواهد بود. پس از آن مسافران از بصره توسط قطارهای مناسب عراقی به سمت ایستگاه راه آهن کربلا طی طریق می کنند.

طباطبایی اتابک بیان داشت: روند بازگشت زائران نیز به صورت عکس روند مذکور خواهد بود.

وی ادامه داد: یک قطار به صورت منظم در روزهای شنبه هر هفته از تهران به سمت کربلا و به صورت ترکیبی اعزام خواهد شد و در صورت رشد تقاضا، امکان افزایش این قطارها وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا

    این قطار بعد از اربعین پارسال کارش را شروع کرد ظاهرا مردم از آن استقبال نکردن احتمالا بخاطر قیمت بالای بلیط یابه خاطر دوری مسافت نسبت به مرزهای دیگر مانند خسروی ومهران

    • ناشناس

      خیر دلیل اصلی توقف این است که مدیران ما فقط دنبال همان اقدام نمایشی اولیه هستند و بعد از اینکه موج اربعین خوابید دیگر کار را رها می کنند.
      این که می فرمایید مسیر دور است، درست نیست. قرار نیست که همه زائران از تهران به کربلا بروند. جمعیت زیادی از مردم در استان های خوزستان و بوشهر و فارس و ... اتفاقا از همان مسیر به صورت جاده ای به عتبات عالیات مشرف می شوند و برای آنها آن مسیر نزدیک است.
      موضوع این است که این قطار، قطاری نمایشی است که با زور و فشار در ایام اربعین چند بار خدمت می دهد و برای بعد از آن هیچ فکری نمی کنند و مدیران شومن فقط دنبال پز دادن و تولید خبر هستند و کاری به اصل خدمت به مردم ندارند. خلاصه که قطار، قطار درست و حسابی نیست وگرنه مردم از آن استقبال می کنند.