بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

نرخ جدید بلیت اتوبوس مستقیم تهران نجف

امکان خرید بلیت اتوبوس های مستقیم تهران نجف در سایت ها و پایانه ها فراهم است.

نرخ جدید بلیت اتوبوس مستقیم تهران نجف
تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: امکان خرید بلیت اتوبوس های مستقیم تهران نجف با قیمت دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سایت ها و پایانه ها فراهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری در گفت و گویی در خصوص اتوبوس های مستقیم تهران نجف گفت: مردم می توانند بلیت اتوبوس مستقیم تهران نجف را از طریق وب سایت های مربوطه یا به صورت مستقیم از پایانه های خریداری کنند. نرخی که برای بلیت این اتوبوس ها با طرف عراقی به توافق رسیده ایم دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

باقر جوان تصریح کرد: در حال حاضر در پایانه های تهران، قم، مشهد و اصفهان این اتوبوس های مستقیم قرار داده شده است. این اتوبوس ها در طول سال موجود است ولی در ایام اربعین سرویس ها افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس های تهران نجف از ناوگان عراقی است، گفت: به دلیل اینکه تعداد ناوگان ما کم است و طرف عراقی اجازه حضور ماشین های ایرانی را نمی دهد به همین دلیل این اتوبوس ها از عراق به ایران فرستاده می شوند.

باقرجوان گفت: این اتوبوس ها وارد مرز مهران می شوند و پس از انجام تشریفات در مرز وارد خاک عراق شده و از آنجا به نجف می روند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.