بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

برقراری ۸ پرواز فوق العاده هما در مسیر تهران به نجف و برعکس در ایام اربعین

با توجه به استقبال بی نظیر زائران حسینی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای فوق العاده در مسیر تهران به فرودگاه نجف و برعکس را برقرار کرد.

برقراری ۸ پرواز فوق العاده هما در مسیر تهران به نجف و برعکس در ایام اربعین
تین نیوز

اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: با توجه به استقبال بی نظیر زائران حسینی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای فوق العاده در مسیر تهران به فرودگاه نجف و برعکس از تاریخ ۲۹ مردادماه تا دوم شهریور ماه ۱۴۰۳ برقرار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از هما، پروازهای فوق العاده علاوه بر پروازهای برنامه ای است که به صورت روزانه یک پرواز در تاریخ های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه در مسیر تهران به نجف و برعکس انجام خواهد شد.

همچنین ۲ پرواز نیز در یکم شهریور ماه و سه پرواز در روز دوم شهریور ماه از فرودگاه امام خمینی( ره) به مقصد فرودگاه نجف برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است پروازهای فوق العاده هما با ایرباس پهن پیکر ۳۰۰-۶۰۰ و ایرباس مدرن ۳۲۰ انجام می شود.

متقاضیان خرید بلیت این پروازها می توانند به سایت iranair.com و ebooking.iranair.com مراجعه کنند.

پروازهای فوق العاده هما در مسیر تهران به ایلام و برعکس در ایام اربعین

به گزارش روابط عمومی هما، در راستای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای فوق العاده ای را در مسیر تهران به ایلام و برعکس برقرار کرد.

نخسین پرواز این مسیر با  شماره ۳۴۹۱ در روز چهارشنبه (۳۱ مرداد ماه) سال جاری انجام خواهد شد. بازگشت این پرواز در همان روز با شماره ۳۴۹۰ به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام می شود.

پرواز دوم نیز با شماره ۳۴۹۱ در روز سوم شهریور ماه ۱۴۰۳ از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ایلام انجام و در همان روز با شماره ۳۴۹۰ به تهران باز می گردد.

پروازهای برنامه ای هما در مسیر تهران به فرودگاه ایلام در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از تهران به مقصد فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همه ساله با شروع ایام اربعین، برای فراهم کردن امکانات لازم جهت زائران حسینی پروازهای فوق العاده ای را به فرودگاه ایلام برقرار می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.