بازدید سایت : ۳۶۵۶۹

مطالبه تاکسیرانان؛ پرداخت وام بلاعوض دولت برای تاکسی های برقی

تاکسیرانان حاضر در واقع رانندگان تاکسی برقی بودند که پیگیر مطالبات شان از دولت برای دریافت وام بلاعوض طبق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر هستند.

مطالبه تاکسیرانان؛ پرداخت وام بلاعوض دولت برای تاکسی های برقی
تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تجمع امروز تعدادی از تاکسیران ها مقابل سازمان گفت: تاکسیرانان حاضر در واقع رانندگان تاکسی برقی بودند که پیگیر مطالبات شان از دولت برای دریافت وام بلاعوض طبق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، شادی مالکی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: تجمع تاکسیران ها ارتباطی با تاکسی ون ها نداشت بلکه مربوط به تعدادی از رانندگان تاکسی برقی بود که علاوه بر موضوعات مالی در مطالبه گری از دولت،  افزایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در سطح شهر را نیز  مطرح کردند.

مالکی با اشاره به اینکه انتقاد رانندگان تاکسی بر بالابودن هزینه و اقساط خودروهای برقی و عدم تحقق کمک بلاعوض دولت بوده است، افزود: تاکسیرانان برای نوسازی تاکسی های خود اقدام و خودرو را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کرده اند و خواسته آنان این است که دولت از طریق اجرای قانون مذکور، حداقل ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه خرید این خودروها را بپردازد تا آن ها فشار مالی کمتری دریافت کنند. 

وی تصریح کرد: بنده امروز ضمن حضور در جمع تاکسیرانان، آن ها قول دادم حتماً درباره تحقق کمک دولت و افزایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در سطح شهر مطالبه گری خواهیم کرد و پیگیر هستیم تا به سرانجام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.