بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

آمادگی متروی تهران برای خدمات حداکثری در مهر ماه

انجام اقدامات متعدد به منظور افزایش آمادگی ناوگان مترو برای ارائه خدمات حداکثری همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی در مهر ماه

آمادگی متروی تهران برای خدمات حداکثری در مهر ماه
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از انجام اقدامات متعدد به منظور افزایش آمادگی ناوگان مترو برای ارائه خدمات حداکثری همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی در مهر ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد روز چهارشنبه در در جلسه طرح استقبال از مهر ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: از ابتدای شهریور طرح استقبال از مهر در این شرکت آغاز شد و تلاش کردیم با ارتقای کیفی و رفع نواقص در تمامی بخش ها، شرایط ارائه بهترین خدمات رسانی را به شهروندان، به خصوص دانش آموزان فراهم کنیم.

محمدنژاد با بیان اینکه با بکارگیری تمام توان نیروی انسانی خود، بازسازی و اورهال حداکثری ناوگان متروی تهران و آماده سازی تأسیسات و تجهیزات ایستگاه ها، از جمله پله برقی ها و آسانسورها انجام شده است، افزود: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، شاهد افزایش قابل توجه مسافران مترو هستیم.

وی اظهار کرد: در این راستا، جهت تسهیل در جابه جایی و تردد مسافران، تمهیداتی را در جهت رفع سدمعبر، جمع آوری دست فروشان و متکدیان در داخل ایستگاه ها با حضور عوامل انتظامی جهت ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاه های شلوغ در دستور کار قرار داده ایم.

محمدنژاد در ادامه به نظافت و شستشوی واگن ها، پاکسازی نمای ایستگاه و ساختمان، فضاهای مسقف و نظافت کف و دیوار سالن ها، حریم ریلی، سرویس های بهداشتی و صندلی ها و شستشوی نمای ساختمان های اداری، پایانه ها و تعمیر و مرمت ساختمان ها و سوله ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: تیم های تعمیراتی اضطراری برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه های پرتردد مترو مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از نصب پیام های آموزشی و تبلیغاتی با موضوع بازگشایی مدارس و استقبال از مهر در محوطه ایستگاه ها، ایمن سازی فضای ایستگاه و جلوگیری از نزدیک شدن دانش آموزان به محدوده ریل قطار از طریق استقرار عوامل اجرایی خبر داد.

محمدنژاد گفت: ارتقای کیفیت و رفع نقص احتمالی سیستم های نظارت تصویری نصب شده در تمامی ایستگاه های مترو نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: همانند سال های گذشته موضوع استفاده رایگان تمامی دانشجویان و دانش آموزان از مترو در اوایل مهرماه در فرآیند تصویب قرار دارد که پس از قطعی شدن اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.