بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

متروی تهران چند دانش آموز و دانشجو را رایگان جابجا کرد؟/بیشترین مسافر در کدام ایستگاه مترو

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه جزییات میزان جابجایی رایگان دانش آموزان و دانشجویان توسط شبکه متروی تهران و حومه در نخستین روز سال تحصیلی را تشریح کرد.

متروی تهران چند دانش آموز و دانشجو را رایگان جابجا کرد؟/بیشترین مسافر در کدام ایستگاه مترو
تین نیوز |

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره میزان جابجایی رایگان دانش آموزان و دانشجویان توسط شبکه متروی تهران و حومه در نخستین روز سال تحصیلی گفت: ۷۴ هزار و ۳۸۰ دانش آموز و دانشجو در اولین روز پاییز با مترو سفر کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، هادی زند افزود: خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه در نخستین روز سال تحصیلی میزبان بیش از ۷۴ هزار دانش آموز و دانشجو بودند که از این میزان، ۱۰ هزار و ۵۵۴ نفر در خط یک، ۱۶ هزار و ۲۲۶ نفر در خط دو، ۹ هزار و ۳۷۰ نفر در خط سه، ۱۹ هزار و ۵۵۶ نفر در خط چهار، ۴ هزار و ۱۰۱ نفر در خط پنج، ۷ هزار و ۷۴۸ نفر در خط ۶ مترو و همچنین ۶ هزار و ۸۲۵ دانش آموز و دانشجو در خط هفت تردد داشتند.

زند تصریح کرد: خط چهار با بیش از ۱۹ هزار دانش آموز و دانشجو بیشترین آمار و خط پنج با ثبت بیش از چهار هزار نفر کمترین آمار تردد رایگان دانش آموزان و دانشجویان را به خود اختصاص داد.

 

بیشترین مسافر در کدام ایستگاه مترو

وی به آمار شلوغ ترین ایستگاه ها از نظر تردد رایگان دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: ایستگاه ابن سینا با سه هزار و ۴۷۴ نفر، تئاتر شهر با سه هزار و ۲۸۵ نفر و میدان انقلاب اسلامی با ۲ هزار و ۲۲۶ نفر به ترتیب بیشترین آمار تردد رایگان دانش آموزان و دانشجویان را داشتند.

وی ادامه داد: همچنین، ایستگاه خیام در خط یک با ثبت هفت نفر، ایستگاه پایانه فرودگاهی ۱ و ۲ در خط چهار با هشت نفر و ایستگاه امیرکبیر در خط ۶ با ۱۰ دانش آموز و دانشجو، به ترتیب کمترین آمار تردد دانش آموزان و دانشجویان را در نخستین روز سال تحصیلی داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.