بهره برداری از باند شرقی منطقه ۲ آزادراه تهران شمال/ ساماندهی ترافیک غرب پایتخت با آزادراه شمالی کرج
باند شرقی منطقه ۲ آزادراه تهران شمال به طول ۱۵.۵ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار کشور اوایل سال آینده آماده بهره برداری می شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال گفت: باند شرقی منطقه ۲ آزادراه تهران شمال به طول ۱۵.۵ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار کشور اوایل سال آینده آماده بهره برداری می شود.
خبر پربازدید امروز را بخوانید:
پیش فروش تریلی چینی پرقدرت قسطی با پیش پرداخت و قسط های 48 ماهه و تحویل 45 روزه
به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت مادر تخصص ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از عملیات اجرایی بخش باقیمانده منطقه ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کرد و گفت: در حال حاضر کارگاه های این ابر پروژه اولویت دار آزادراهی کشور فعال هستند. تلاش می شود عملیات اجرایی بخش سازه ای و ابنیه فنی باند شرقی این منطقه به طول ۱۵.۵ کیلومتر تا پایان سال جاری تکمیل و پروژه در اوایل سال ۱۴۰۴ آماده بهره برداری شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت اجرایی این منطقه اعلام کرد: منطقه دو آزادراه تهران شمال بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، حفاری تونل ها تکمیل شده است و بخش اعظمی از اجرای پل های مسیر نیز به اتمام رسیده است.
خادمی آزادراه تهران شمال را یکی از پیچیده ترین پروژه های راه سازی کشور دانست و اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد منطقه ۲ از داخل ۶۰ رشته تونل در باند رفت و برگشت در مجموع به طول ۳۹.۲ کیلومتر می گذرد و ۲۹ دستگاه پل بزرگ در مجموع به طول ۳.۶ کیلومتر در این مسیر ۲۲ کیلومتری احداث می شود که نشان دهنده صعوبت عملیات اجرایی در این آزادراه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار موردنیاز برای ساخت منطقه ۲ آزادراه را ۲۹ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و به منظور تکمیل عملیات باقیمانده ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی، اسناد خزانه اسلامی و تأمین قیر از سوی دولت به این پروژه تخصیص داده شده است.
خادمی همچنین تکمیل عملیات اجرایی تونل البرز غربی با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد را بهار سال ۱۴۰۶ اعلام کرد.
خجالت اور است مدت زمان طولانی این پروژه که نشان دهنده گماردن افراد کوچک درمسئولیتهای بزرگ است
اگر توجه کنید داخل این تصویر شکم مهندسین بیشتر نمایان است تا مسیر آزاد راه ....🤣🤣🤣
تا تکلیف قطعه ۳ روشن نشود خاصیتی ندارد سیاه بیشه میشه قیف و ترافیکهای چندین ساعته که متاسفانه بنزین هم مصرف میکنند ۳۰ ساله این آزاد راه را نتونستید به ثمر برسونید کشورهای همسایه رو ببینید زیرساخت راهی آنان چه جوری انجام میشه امکانات ماشین آلاتی فراوانی در مملکت هست که بعلت نداشتن بودجه استفاده نمیشن و استهلاکشان بیشتر میشود
اتفاقا باید مسیر برگشت قطعه دوم بسرعت افتتاح شود
زیرا میتواند بسرعت ترافیک محدوده سیاه بیشه را خالی کند و
بسیار مفید و موثر در حل ترافیک است
مملکت اینهمه منابع و ثروت دارد اما مسیولین دزد هستند و اصلا مردم مهم نیستند
باید قطعه دوم کامل تکمیل بشه و تاثیر خوبی در حل ترافیک دارد
قطعه سوم هم باید استارت بزنند و از پلهای بسیار استفاده شود
از تونلهای طولانی بهتر و جذابتر است
سلان من تعجب میکنم در زمان ریاست ایشان در راه و شهرسازی خوزستان یکی از مدیران ناکارآمد بود
چرا ایشان سالهای ساب است در این بخش فعال
است
ایول
فاز سوم پروژه جاده تهران شمال مطالعه نشده است ، وزارت راه می تواند مقدار زیادی از باقی مانده این فاز را با نصب ستونهایی مرتفع و نصب پلهای صندوقه ای پیش ساخته بتنی بر روی مسیر رودخانه اجرا نمایند /b>
چخبره که سال ۱۴۰۶ تونل البرز اماده بشه
مردم را گرفتارو بدبخت کردید
خجالت بکشید بعد سی سال هنوز ی جاده نساختید
واقعا شرم اوره
در هر شرایطی مازندران نیاز اساسی و واجب دارد که ازادراه داشته باشد
وظیفه وزارت راه ساخت هرچه سریعتر ازادراه است
تردد در مسیر تهران شمال بسیار زیاد است
و طبیعیست که نیاز به ازادراه دارد
امنیت و اسایش رانندگان در جاده بسیار باید اهمیت داشته باشد