بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه از أخذ پروانه شهرسازی پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو در ایستگاه هلال احمر خبر داد.

اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه از أخذ پروانه شهرسازی پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو در ایستگاه هلال احمر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، میثم نوروزیان با اعلام این خبر گفت: پروانه شهرسازی مجتمع ایستگاهی هلال احمر با همکاری و مساعدت همه جانبه شهرداری منطقه ۱۱ صادر شده و آماده واگذاری برای تأمین هزینه های احداث خطوط مترو است.

نوروزیان افزود: مجتمع ایستگاهی هلال احمر واقع در ایستگاه هلال احمر در خط ۷ متروست که در محدوده ای به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تعریف شده است. 

وی تصریح کرد: زیربنای کلی این مجتمع ایستگاهی ۲۳ هزار و ۹۸۴ متر مربع است که ۲ هزار و ۱۷۸ مترمربع به بخش تجاری، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش رستوران، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش تفریحی و ۴ هزار و ۲۵۶ مترمربع به بخش اداری اختصاص پیدا کرده است. 

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران و حومه، مجتمع های ایستگاهی بخشی از طرح TOD هستند که به عنوان مراکز جدید فعالیت مدرن و پهنه های مستعد و رو به توسعه شهری، محدوده هایی از پهنه های کار و فعالیت شهر را در بر می گیرند که در شعاع ۸۰۰ متری ایستگاه های حمل ونقل عمومی به منظور ارائه انواع خدمات تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی و ... به شهروندان شکل می گیرند. 

این مجموعه ها می توانند با ترکیب صحیح کاربری ها، ضمن پایین آوردن حجم سفرهای شهری و ایفای نقشی تعیین کننده در توسعه، نظام بخشی و اصلاح ساختار شهر و سیستم حمل و نقل، مناطق جذاب و پرتحرکی در شهر به وجود آورند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.