بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران

بالغ بر ۳۰۰ واگن از واگن های خطوط داخل شهر و عمده واگن های خط ۵ پیمایش و عمر لازم خود را گذرانده اند و نیازمند اورهال هستند لذا برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار باید درحوزه اورهال فعال تر شویم.

اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران
تین نیوز |

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بالغ بر ۳۰۰ واگن از  واگن های خطوط داخل شهر و عمده واگن های خط ۵  پیمایش و عمر لازم خود را گذرانده اند و نیازمند اورهال هستند لذا  برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار باید درحوزه اورهال فعال تر شویم. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از  تعمیرگاه فتح آباد و واگن سازی مترو تهران با بیان اینکه سرپا نگه داشتن مجموعه عظیمی مانند واگن سازی نیازمند روحیه انقلابی و جهادی است گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که روحیه انقلابی در مجموعه واگن سازی و تعمیرگاه فتح آباد وجود دارد.  پویایی که اکنون در مجموعه وجود دارد جای تقدیر دارد و باید با تلاش بیشتر روند توسعه تعمیرات و اورهال را ادامه دهیم. 

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه از زمان حضور مدیریت جدید در مجموعه بهره برداری مترو، دغدغه ها تا حدی کاهش یافته است، گفت: جای تقدیر دارد که چالش هایی که در گذشته وجود داشتند اکنون منجر به فضای کار و تلاش شده است.

وی با اشاره به اهمیت قطارهای DC اظهار کرد: قطارهای DC سرمایه ای برای شهر تهران به حساب می آیند و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد درست است که فناوری آنها کمی قدیمی شده اما باز هم قابلیت استفاده دارند و باید این قطارها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و تقاضای من این است با تدوین برنامه ویژه اورهال قطارهای DC را سرعت دهیم. 

تشکری هاشمی با بیان اینکه تعداد واگن هایی که به سن اورهال رسیده اند زیاد است تصریح کرد: روند افزایشی تعمیرات اضطراری به معنای کاهش تعمیرات برنامه ای است،  بالغ بر ۳۰۰ واگن از  واگن های خطوط داخل شهر و عمده واگن های خط ۵  پیمایش و عمر لازم خود را گذرانده اند و نیازمند اورهال هستند لذا  برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار باید درحوزه اورهال فعال تر شویم. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اورهال واگن های مترو از جمله درخواست های اصلی شورای شهر است و برای تحقق این امر ما فعالانه از واحدهای مرتبط حمایت خواهیم کرد تا عقب ماندگی ها جبران شوند. 

وی درخصوص حرکت قطار با درب باز گفت: بروز این اتفاق محتمل ایت اما برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی باید پروتکل ها رعایت شود و حتی اگر ضرورت داشت قطار از سرویس خارج و  حتما تعمیر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.