بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ بخش کامیون‌داری دچار رکود و ورشکستگی شده است

قبل از هر تصمیمی باید به فکر رونق اقتصادی کامیون‌داری بود چه اشخاص حقیقی کامیون‌دار و چه اشخاص حقوقی باید به این نتیجه برسند که حداقل سرمایه‌گذاری در این بخش کمی بیش از سپرده‌گذاری بانکی سود خواهد داشت.

 بخش کامیون‌داری دچار رکود و ورشکستگی شده است
تین نیوز

نایب رئیس کمسیون حقوقی اتاق خراسان، علت مشکلات ترانزیت جاده‌ای را نبود ناوگان مجهز  دانست و گفت: در حال حاضر این راننده است که برای امور حمل‌ونقل تصمیم می‌گیرد و این نگاه غیر تخصصی موجب از بین رفتن صنعت ترانزیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حیدر خادم زاده، نایب رئیس کمسیون حقوقی اتاق خراسان و عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تجهیز شرکت‌های حمل‌ونقل با واردات و خرید ناوگان میسر است گفت: اگر 200 شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی هر کدام  40 تا 50  کامیون داشته باشند در نتیجه  در استان خراسان رضوی شاهد حضور 1000 عدد ناوگان باری خواهیم بود و این باعث تحول در این صنعت می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دولت باید مجاب شود برای جلوگیری از نابودی تزانزیت ایران و جایگزین نشدن ناوگان سایر کشورها در ترانزیت باید اجازه واردات 50 عدد کامیون یا خرید از ایران خودرو به هر شرکت را بدهد یا وام هایی با 5 سال فرصت اعطا کند و بعد از پنج سال با سود کم مستهلک کند.

پس از انتشار این خبر در پایگاه خبری – تحلیلی صنعت حمل‌ونقل، تین‌نیوز؛ یکی از کاربران پیامی ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید.

این کاربر در پیام خود نوشت: نکته‌ای که باید ایشان با گوشت و پوست و استخوانش باور کند این است که این صنعت برای سرمایه‌گذار طرح هیچ نتیجه مالی نخواهد داشت.

وی افزود: سال‌های گذشته کامیون‌داران خودشان بدون هر حمایتی ناوگان خود را به روز نگه می‌داشتند اما اقتصاد ده سال گذشته حمل‌و‌نقل نشان دهنده رکود و ورشکستگی بخش کامیون‌داری حمل بار جاده چه در بعد ملی و چه در بعد بین‌المللی است.

این کاربر در ادامه پیام خود تاکید کرد: این مطلب یعنی، قبل از هر تصمیمی باید به فکر رونق اقتصادی کامیون‌داری بود چه اشخاص حقیقی کامیون‌دار و چه اشخاص حقوقی باید به این نتیجه برسند که حداقل سرمایه‌گذاری در این بخش کمی بیش از سپرده‌گذاری بانکی سود خواهد داشت.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.