بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد خبر داد:

به زودی پروژه آزاد راه نطنز- انار در استان یزد عملیاتی خواهد شد

معاون آزاد راههای شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با سفر به یزد از مسیر مورد مطالعه آزاد راه نطنز- یزد – انار بازدید و با مشاور، مجری وسرمایه گذار این طرح دیداروگفتگو کرد.

به زودی  پروژه آزاد راه نطنز- انار در استان یزد عملیاتی خواهد شد
تین نیوز

معاون آزاد راههای شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با سفر به یزد از مسیر مورد مطالعه آزاد راه نطنز- یزد – انار بازدید و با مشاور، مجری وسرمایه گذار این طرح دیداروگفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد ضمن اعلام این خبرگفت: در ادامه پیگیری های مربوط به شروع عملیات احداث آزاد راه نطنز- یزد – انار، میزبان جناب آقای مهندس میرشفیع ، معاون محترم آزاد راههای شرکت ساخت وتوسعه زیر بناههای حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی بودیم .که به اتفاق مشاور طرح و سرمایه گذار از محل اجرای این پروژه بازدید. کردیم و آخرین تصمیمات را در خصوص آغاز اجرای این طرح گرفتیم .

دکتر نقصان محمدی افزود: قطعه اردکان تا سه راهی طبس مطالعات آن آماده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغازخواهدشد .و قطعات بعدی ضمن هماهنگی با استان و بررسی های نهایی وبا توجه به داشته های استان وهمچنین سرمایه گذاری های لازم، ، بهترین گزینه ی پیشنهادی  برای اجرای این پروژه انتخاب، و درادامه فاز قبلی  عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد شروع عملیات اجرای این پروژه مهم ملی در استان یزد باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.