بازدید سایت : ۵۳۱۲۲

سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند
تین نیوز |

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرای است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه‌ریزی تا رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی بیشترین آمار تماس‌های وارده در سامانه سامد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، تسهیل در امر پرداخت وام‌های ساخت و ساز در بافت‌های فرسود عنوان کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسی‌های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.