بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ راهداران با تلاش خود در مناطق سیل‌زده، راه را بر امدادگران هموار ساختند

در زمستان گذشته بارندگی‌های زیادی داشتیم که حجم بارش‌ها همزمان با تردد وسایط‌نقلیه به ویژه در استانها و محورهای پرتردد، حجم خسارت را به راهها افزایش داده است.

راهداران با تلاش خود در مناطق سیل‌زده، راه را بر امدادگران هموار ساختند
تین نیوز

راهداران تلاشگر کشور با تلاش بی‌وقفه طی پنج ماه گذشته با هماهنگی، ایثار، از خودگذشتگی و به کارگرفتن توان حداکثری و امکانات در اختیار، راه را بر کاربران جاده‌ها هموار ساختند و در مناطق سیل‌زده، هموارکننده راه ورود نیروهای امدادی از سایر ارگانها و نهادها به این مناطق بوده‌اند که در حال حاضر در استانهای ایلام، خوزستان، لرستان و گلستان امکان تردد مردم در راههای ارتباطی بین شهرها و روستاها برقرار شده است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در همایش سراسری معاون راهداری و فنی سراسر کشور با اشاره به این مطلب افزود: تعامل معاونان راهداری استانهای سراسر کشور درخصوص موضوعات تخصصی حوزه راهداری در جهت افزایش بهره‌وری در این حوزه منتج به انجام بهینه عملیات راهداری و استفاده حداکثری از امکانات در اختیار می‌باشد.

در زمستان گذشته بارندگی‌های زیادی داشتیم که حجم بارش‌ها همزمان با تردد وسایط‌نقلیه به ویژه در استانها و محورهای پرتردد، حجم خسارت را به راهها افزایش داده است. که در این راستا انجام عملیات راهداری جاری و تعمیر خسارات وارده به جسم خاک در اسرع وقت حائز اهمیت است و از انباشت خسارات به راهها و افزایش اعتبارات مورد نیاز برای این امر جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص اجرای طرح راهداری زمستانی و طرح نوروزی و به ویژه در زمان وقوع سیل در استانهای شمالی، غربی و جنوبی کشور، تلاش راهداران در بعد استانی و در بعد ملی قابل ستایش است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.