بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود

اجرای فناوری بتن غلتکی در تبریز برای نخستین بار در کشور

شهردار تبریز گفت: اجرای فناوری بتن غتلکی در روسازی مسیر 16 کیلومتری بی آر تی شهر تبریز برای نخستین بار در کشور، آغاز شد.

اجرای فناوری بتن غلتکی در تبریز برای نخستین بار در کشور

صادق نجفی در حاشیه بازدید از مراحل اجرای این طرح، با اشاره به مزیت های این سبک روسازی گفت: بتن غلتکی با برخورداری از ویژگی های خاص فیزیکی از قبیل استقامت بالا، رطوبت پذیری بسیار کم و همچنین تراکم فشرده، ماندگاری به مراتب بیشتری از آسفالت خواهد داشت.
 
وی استفاده از این سبک روسازی را از جدیدترین فناوری های روسازی جهان خواند و گفت: با بکارگیری این روش، معضل جمع شدن آسفالت که معمولاً در اثر ترمزهای ناگهانی در ورودی ایستگاه های بی آر تی به وجود می آید، مرتفع خواهد شد.
 
شهردار تبریز متذکر شد: عملیات بتن ریزی مسیر 16 کیلومتری بی آر تی از میدان راه آهن تا میدان استاد شهریار با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آغاز شده است.
 
شهردار تبریز با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی در کنار عملیات بتن ریزی گفت: عملیات زیرسازی این مسیر به عنوان اصلی ترین مسیر مرکز شهر تبریز در سه محدوده میدان راه آهن تا باغ گلستان، باغ گلستان تا چهارراه شهید بهشتی و از پل اتحاد ملی تا میدان استاد شهریار پیگیری می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.