بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

◄ وزیر پیشنهادی راه چه برنامه ای برای حمل ونقل جاده ای دارد؟

برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل جاده ای نیز اعلام شده نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، تکمیل شبکه آزادراهی کشور و رفع گلوگاه های ظرفیتی

وزیر پیشنهادی راه چه برنامه ای برای حمل ونقل جاده ای دارد؟
تین نیوز

برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل جاده ای نیز اعلام شد که از مهم ترین آن می توان به نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده ای، تکمیل پروژه های پیشران ریلی و رفع گلوگاه های ظرفیتی با هدف افزایش ترانزیت شمال جنوب و غرب شرق و اتصال مراکز استان ها به شبکه ریلی کشور اشاره کرد.

به گزارش تین نیوز، آن طور که خانم صادق اعلام کرده قصد دارد زیرساخت های حمل و نقل را با تصویب طرح جامع حمل و نقل و با نگاه به پتانسیل های موجود و توجه ویژه به توسعه روستاها توسعه دهد.

استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود با مشارکت دادن بخش خصوصی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و سوانح، بکارگیری شیوه های نوین تأمین مالی برای تکمیل پروژه های ساخت، نگهداری و بهره برداری راه ها با تأکید بر مشارکت عمومی خصوصی از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم است.

بیشتر بخوانید: 

شرط موفقیت خانم دکتر صادق در وزارت راه و شهرسازی

 از دیگر برنامه های تنها زن کابینه دولت چهاردهم توسعه ترانزیت و لجستیک با مشارکت بخش خصوصی و ارتقای شاخص عملکرد لجستیک(LPI) و تکمیل شبکه آزادراهی کشور از طریق ظرفیت های قانونی مشارکت بخش خصوصی و تأمین منابع مالی عنوان شده است.

تکمیل شبکه های روستایی، مدیریت مصرف انرژی و توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان هم در برنامه های مالواجرد گنجانده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.