بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
معاون حمل و نقل سازمان راهداری خبر داد:

◄ ارسال اطلاعات حمل مسافر و بار جاده‌ای از طریق پیامک

◄ ارسال اطلاعات حمل مسافر و بار جاده‌ای از طریق پیامک

تین نیوز | معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از طرح جديد این سازمان به منظور ارسال اطلاعات حمل و نقل بار و مسافر به صاحب ناوگان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اسماعیل غلامی با اشاره به  طرح های در دست اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: طرح جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف ارسال اطلاعات موجود در بانک های اطلاعاتی همچون اطلاعات بارنامه، و بیمه حمل و نقل بین المللی کالا (CMR) در بخش حمل و نقل بار و ارسال اطلاعات صورت وضعیت خودرو  و مبدا و مقصد سفرها به راننده و صاحب ناوگان از طریق پیامک در آینده نزدیک اجرایی خواهد. 

وی افزود: با استفاده از این روش می توان زمینه اجرای طرح های توزيع سوخت بر اساس پيمايش و تمديد برگ فعاليت خودرو را فراهم کرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه " سامانه برخط  ارسال اطلاعات بار و مسافر به رانندگان موجب جلوگیری از تضییع حقوق  این قشر زحمتکش می شود" گفت:  در این سامانه‌ امكان مقايسه اطلاعات بارنامه يا صورت وضعيت موجود در دسترس رانندگان قرار می گیرد .

غلامي در ادامه با اشاره خلا ارسال اطلاعات به موسسات، شركتهاي حمل‌ونقلي و صاحبان وسيله  نقليه  خاطرنشان کرد: امروزه داشتن اطلاعات و آمار جابجایی ها در دنیای امروز موجب افزایش بهره وری و اتخاذ تصمیمات اقتصادی از سوی بازرگانان و و فعالان حوزه حمل و نقل بین المللی می شود.

وی در پایان یادآور شد: بخش مهمي از انرژي و زمان اتلاف شده در صنعت حمل‌ و نقل جاده‌ای تاكنون به دلیل نبود روش‌ها و مدل‌هاي علمي  و سيستماتيك بوده است و سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در يكسال گذشته گام‌هاي بلندي در قالب برنامه‌هاي مختلف اصلاح و بهبود روش ها در حمل‌ونقل كالا و مسافر برداشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همیشه منتقد خواهم بود

    در یکسال گذشته؟؟!!!یعنى سالهاى قبل از یکسال گذشته که آقاى غلامى بصورت چرخشى هم در پست مدیرکل دفتر ترانزیت بودن وهمچنین در پست معاونت حمل ونقل پس چکارکرده اند؟؟ چرا زحمات سالهاى دور همکارانتان را برباد میدهید؟؟؟ شاید هم آقاى غلامى درست می فرمایند!! راستى آقاى غلامى شما چرا در مورد بحران اخیر ترانزیت ترکیه اصلا هیچ موضعى نگرفتید مردم از شما انتظار داشتند به عنوان مدیرکل اسبق دفتر ترانزیت در سالهاى گذشته ومعاونت حال حمل ونقل یک مصاحبه و نظر شما را هم در این مورد جویا میشدند …