بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تعریض احداث۲۲۴ کیلومتر چهارخطه در استان لرستان

تین نیوز |  ملكی با بیان اینکه تعریض راههای اصلی استان از مطالبات اصلی مردم و مسئولان است عنوان کرد: در ابتدای سال ۹۱ با گذشت سه دهه از پیروزی  انقلاب اسلامی ایران به لحاظ بهره‌مندی از شبکه بزرگراهی تنها ۲۷۱ کیلومتر از راههای استان به صورت چهارخطه بود.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی اداره‌كل راه و شهرسازی استان لرستان مدیر کل راه و شهرسازی استان  با بیان اینکه برنامه ریزی جدی در سال ۹۱ برای بهبود این وضعیت در سطح جاده‌های استان صورت گرفت ادامه داد: در این راستا ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های لرستان که نیازمند ارتقاء و تعریض بودند برای تبدیل به چهارخطه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا محورهای مواصلاتی منتهی به مرکز استان در اولویت تبدیل به چهارخطه قرار گرفت ادامه داد: در این زمینه عملیات اجرایی چهارخطه‌های خرم آباد - بروجرد، خرم آباد - کوهدشت، خرم آباد - نورآباد و خرم آباد - پلدختر آغاز شد. مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به تعریض احداث ۲۲۴ کیلومتر چهارخطه در یک بازه زمانی سه ساله در استان یادآور شد: برای احداث این پروژه‌ها حداکثر توان و امکانات استان به کار گرفته شده است.

ملکی ادامه داد: در این زمینه با پیگیری‌ها و فعالیت‌های جدی انجام شده و به رغم اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی این اداره کل، طی سه سال اخیر نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در استان اجرایی شد. وی عنوان کرد: این در حالیست که اگر می‌خواستیم مطابق اعتبار اختصاص داده شده پیش برویم با رقم ۷۰ میلیارد تومانی تنها قادر به احداث ۵۰ کیلومتر چهارخطه بودیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.