بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تردد درمحورهای مواصلاتی استان مرکزی روان است

تین نیوز | سرپرست راهداری استان مرکزی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی با توجه به بارش‌ها روان بوده و راهداران محورهای مواصلاتی را آماده کرده‌اند.
 
علی زندی فر با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار کرد: درحال حاضر همه مسیرهای مواصلاتی استان مرکزی باز بوده و دربرخی از محورهای استان شاهد بارش برف به صورت پراکنده هستیم.
 
وی افزود: تاکنون بیشتر محورهای مواصلاتی توسط راهداران پاک‌سازی شده است و برف‌روبی در گردنه زالیان نیز از ظهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
سرپرست راهداری استان مرکزی تصریح کرد: برف‌روبی در منطقه قاقان نیز از ساعت 14 ، درمسیر خنداب از ساعت 10 شروع شده و راهداران در راستای ارائه خدمات به رنندگان و جلوگیری از مشکل و تصادف در این بخش‌ها فعالیت می‌کنند.
 
زندی‌فر با اشاره به اینکه در برخ-ی مناطق بارندگی و بارش برف به صورت پراکنده ادامه دارد گفت: این بارش‌ها در گردنه سیبک ادامه داشته و تا حد زیادی شدت دارد که عملیات برف‌روبی نیز در این بخش و محور فراهان ادامه دارد.
 
وی افزود: رانندگان باید تلاش کنند تا با رعایت ایمنی در جاده‌ها تردد داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بتوانند به سلامت به مقصد برسند و در مسیر تردد با هیچ مشکلی مواجه نشوند.
 
سرپرست راهداری استان مرکزی تصریح کرد: راهداران همچنان به صورت آماده‌باش در برف‌روبی جاده‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند که با توجه به زحمات این افراد در حال حاضر هیچ گونه مشکل ترددی در این مسیرها وجود ندارد و در بخش‌هایی که شدت بارش برف فراوان بوده علاوه بر برف‌روبی نمک‌پاشی نیز انجام شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.