بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

انسداد راه‌های غیرمجاز در جاده‌های سمنان

انسداد راه‌های غیرمجاز در جاده‌های سمنان

تین نیوز | فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان، وجود راه‌های غیرمجاز به جاده اصلی را از عوامل بروز حوادث ترافیکی عنوان و خواستار انسداد راه‌های غیرمجاز به جاده‌های اصلی شد.
 
حسن سعدالدین در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به ضرورت ایمن سازی جاده‌های مواصلاتی سمنان برای عبور مسافران و زائران بارگاه رضوی تصریح کرد: پیشگیری از تصادفات و حفظ جان مسافران و خانواده‌های آنان هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در ایام سفرهای نوروزی است.
 
وی‌ اضافه کرد: رفع مشکلات ترافیکی و جاده‌ای از قبیل ‌روکش آسفالت‌، نصب تابلوهای علائم رانندگی، نصب تابلوهای راهنمای اطلاعاتی‌، تسطیح شانه جاده و نصب گاردریل در محورها از جمله مواردی است که می‌تواند در کاهش حجم تصادفات جاده‌ای نقش مهمی داشته باشد.
 
‌فرماندار سمنان با توجه به اسکان بخشی از مسافرین در پارک‌ها، از آمادگی کامل در خصوص ارائه خدمات مورد نیاز از جمله سرویس‌های بهداشتی‌، نمازخانه و مکان های مورد نیاز جهت استراحت مسافران قبل از شروع سفرهای نوروزی خبر داد و از دستگاه‌های متولی خواست نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
 
وی وجود راه‌های غیر مجاز به جاده اصلی را از عوامل بروز حوادث ترافیکی عنوان و خواستار انسداد راه‌های غیر مجاز به جاده‌ها‌ی اصلی شد.
 
سعدالدین، خاک ریزی و تسطیح چاله‌های موجود، جمع آوری قرقره‌های کابل فیبرنوری مقابل سی. ان . جی سوکان، ایجاد شانه جاده و تعریض برخی محورها و نصب گاردریل را از اقدامات با اولویت بیشتر مرکز استان در حوزه راه برشمرد.
 
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان از درختکاری میدان جهاد تا سوکان، زیباسازی کنار جاده پارک سوکان‌، تکمیل گاردریل حاشیه کمربندی سمنان، همچنین انسداد راه‌های غیر مجاز دسترسی به جاده در محوطه شهرک صنعتی سمنان در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.