بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اختصاص ۳.۵ میلیارد تومان بودجه برای آسفالت در چالوس

تین نیوز | نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 3.5 میلیارد تومان بودجه برای ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌‌های شهر چالوس در سال 93 در نظر گرفتیم.

قاسم احمدی‌‎لاشکی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مردم چالوس که به مناسبت روز شورا با اعضای شورای اسلامی شهر چالوس برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد وحدت و آرامش و عدم اختلاف بین اعضای شوراهای اسلامی شهر به‌راحتی می‌توان بر مشکلات فایق آمد.
 
وی از تعامل و طرز تفکر امام جمعه، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اداری چالوس در زمینه رفع مشکلات شهری قدردانی کرد و افزود: اتحاد و همدلی مسئولان در چالوس سبب شده است تا انگیزه خدمت‌رسانی در افراد افزایش یافته و همه خود را ملزم به رفع مشکلات شهروندان بدانند.
 
احمدی تصریح کرد: شورا تجلی اراده مردم در اداره امور سازندگی و نشانه بارز بالندگی اجتماعی ‌است.
 
وی خاطرنشان کرد: بهترین جایگاه برای خدمت به ‌مردم شورا‌ است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم اهمیت فراوانی قائل است.
 
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شوراها با خرد جمعی و تفکر می‌توان سرنوشت جامعه را تعیین و در توسعه شهر و ارتقای سطح زندگی مردم سهیم شد.
 
وی شوراهای اسلامی را نزدیک‌ترین نهاد به مردم و جامعه دانست و افزود: ارتباط شوراها با مردم از جمله ظرفیت‌هایی ‌است که فرصت حل مشکلات مردم را در کمترین زمان فراهم می‌کند.
 
احمدی با گله‌مندی از وضعیت برخی از شوراهای اسلامی شهرها گفت: امروز شورای شهر، به شورای شهرداری تبدیل شد، در صورتی‌که باید حوزه شهری را برای آن ترسیم کرد.
 
این مسئول تأکید داشت: اگر چه اشکالات همیشه وجود دارد، اما باید در حوزه قانون مطرح شود تا بررسی و رفع آن نیز سهل و آسان گردد.
 
وی افزود: اگر چه تمام استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه شهر با اعضای شورای شهر است اما اجرایی و عملیاتی شدن برنامه‌ها در قالب شهرداری و بر عهده شهردار است.
 
احمدی با تأکید بر این‌که مدیریت باید مدیریت شهری باشد اظهار داشت: اگر مدیریت شهری یکپارچه باشد و ادارات شهرستان در انجام امور در موازات هم حرکت کنند بدون شک شاهد آبادانی و عمران هر چه بیشتر در حوزه شهری خواهیم بود.
 
وی متذکر شد: شوراهای اسلامی باید منسجم، سازمان یافته و هماهنگ با مسئولین و همه دستگاه‌ها باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.