بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ فصل اول مسابقه عکاسی جاده‌ای تا خرداد ادامه دارد

◄ فصل اول مسابقه عکاسی جاده‌ای تا خرداد ادامه دارد

تین نیوز| مدیر روابط عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقه عکاسی جاده‌ای با تلفن همراه گفت: فصل اول این مسابقه از اول فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده‌است و خردادماه به پایان می‌رسد.

محسن رکنی در پاسخ به خبرنگار تین‌نیوز نسبت به جزئیات زمان شروع و خاتمه مسابقه عکاسی جاده‌ای با تلفن همراه و نرم افزار TR gram اظهار داشت: این مسابقه به صورت فصلی برگزار می‌شود. یعنی این مرحله از مسابقه از اول فروردین‌ماه سال جاری شروع می شود و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه قرار بود در ایام عید شروع شود، اما به دلیل عدم پشتیبانی نرم‌افزار و همچنین موانع اطلاع‌رسانی، تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب نرسید.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با تلفن همراه و استفاده از نرم افزار «TR gram» در 10 محور و سوژه‌های جاده‌ای برای عموم هموطنان کرده‌است. انتخاب آثار برتر در هر بخش توسط رتبه‌بندی نرم‌افزار (بر مبنای پربیننده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین‌ها) LIke _انجام خواهدشد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت آنلاین نتایج شركت در مسابقه را مشاهده کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.