بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

نوسازی هفت مرحله ای خط آهن پرسرعت هانوفر وورتسبورگ

شرکت راه آهن آلمان (DB)(دویچه بان) پروژه نوسازی ۸۵۰ میلیون یورویی را برای خط پرسرعت هانوفر – ورزبورگ تکمیل و آن را مدرن کرد.

نوسازی هفت مرحله ای خط آهن پرسرعت هانوفر  وورتسبورگ
تین نیوز

شرکت راه آهن آلمان (DB)(دویچه بان) پروژه نوسازی ۸۵۰ میلیون یورویی را برای خط پرسرعت هانوفر – ورزبورگ تکمیل و آن را مدرن کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت زد میرا، کار بر روی این خط ۳۲۷ کیلومتری از سال ۲۰۱۹ در هفت مرحله انجام شده است.

در این اقدام، ۵۵۷ کیلومتر ریل، ۷۰۰ هزار ریل بند (تراورس) و ۲۳۵ دوربرگردان تعویض و ۴۹ پل و ۶۳ تونل تعمیر شده است.

خط هانوفر وورزبورگ یکی از اولین خطوط راه آهن سریع السیر در آلمان است.

این خط در سال ۱۹۹۱ به بهره برداری رسید و برای راه اندازی قطارهای مسافری با سرعت تا ۲۸۰ کیلومتر در ساعت و قطارهای باری با سرعت تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.

حمل و نقل بار در امتداد این خط فقط در شب انجام می شود.

کارشناسان تاکید دارند که فن آوری های راه آهن آلمان در صنعت بین المللی راه آهن بسیار مهم است و توانسته خدمات بسیار بهتری را برای مسافران به معرض نمایش بگذارد.

همچنین راه آهن آلمان از جمله پرکاربردترین خدمات ترابری در دنیاست و تاثیر فراوانی در اقتصاد و امنیت این کشور دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.