بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

ملبورن استرالیا مالک گسترده ترین شبکه تراموای شهری جهان

ایالت ویکتوریا استرالیا قرارداد ۶.۸ میلیارد دلاری با شرکت YJM برای توسعه، تعمیر و نگهداری خطوط تراموای شهر ملبورن امضا کرد.

ملبورن استرالیا مالک گسترده ترین شبکه تراموای شهری جهان
تین نیوز

ایالت ویکتوریا استرالیا قرارداد ۶.۸ میلیارد دلاری با شرکت YJM برای توسعه، تعمیر و نگهداری خطوط تراموای شهر ملبورن امضا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریلیوی ساپلای، بر اساس این قرارداد ۹ ساله که سال جاری میلادی اجرایی خواهد شد، دولت محلی ویکتوریا قصد دارد علاوه بر ارتقاء ناوگان تراموای شهری ملبورن، شبکه قطار شهری را نیز توسعه دهد. مقام های ویکتوریا مدعی شده اند که در پایان زمان قرارداد، شبکه تراموای شهری ملبورن به گسترده ترین شبکه تراموا در سراسر جهان تبدیل خواهد شد.

علاوه بر جایگزینی تدریجی ناوگان تراموای فعلی با ناوگان جدید، قرار است سیستم های علائم و ارتباطات، پایش مسیر و توسعه مرکز ارتباط با مسافران نیز در برنامه های مربوط به ارتقاء شبکه تراموا ملبورن گنجانده شود.

از سوی دیگر، قرار است برنامه زمان بندی دقیق رسدین قطار نیز برای تراموای ملبورن تدوین شود. همچنین، تعبیه امکانات ویژه مسافرین معلول و نابینا نیز از دیگر برنامه های تراموای شهر ملبورن خواهد بود.

نکته جالب توجه دیگر اینکه با توجه به حضور شهروندانی از ملل مختلف در شهر ملبورن، سامانه تراموای این شهر در نظر دارد مترجمینی با زبان های مختلف را به خدمت گرفته تا از این طریق، به مسافرین خارجی نا آشنا با زبان انگلیسی سرویس بهتری ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.