نحوه گزارش تخلفات مربوط به کرایههای تاکسی/ سرانجام بیمه تاکسیرانان
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسیهای پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره 1888 به ما اطلاع دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسی های پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره 1888 به ما اطلاع دهند.
به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره موضوع تخلف برخی از رانندگان تاکسی به علت دریافت کرایه اضافه از مسافران اظهار داشت: تخلفات دریافت کرایه اضافه در میان رانندگان تاکسی بسیار اندک است ولی با این وجود ساز و کارهای لازم جهت پیشگیری از این مسأله پیش بینی شده است.
وی افزود: برچسب کرایه تاکسی از زمانی که نرخ ها تغییر کرد در بین همه تاکسیرانان توزیع و این برچسب ها بر روی تاکسی ها نصب شده است بنابراین رانندگان ملزم به رعایت این مسأله هستند و باید کرایه ها را بر اساس برچسب های نصب شده دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: مسافران در صورت مواجه با این تخلف تاکسیرانان می توانند با شماره 1888 تماس بگیرند ما تخلف تاکسیران را پیگیری و حتی متخلفان را احضار و با آنها برخورد می کنیم.
روشنی درباره سرانجام بیمه تاکسیرانان گفت: جلسات متعدد با آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده ولی متأسفانه تأمین اجتماعی به وعده های خود عمل نمی کند.
وی گفت: مسؤولان مربوطه در جلسات برگزار شده وعده و قول می دهند که مشکل را برطرف کنند ولی پس از پایان جلسه قضیه را به طور کلی فراموش می کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار راننده تاکسی پایتخت تحت پوشش بیمه نیستند و ما پیگیری های لازم را جهت تحقق این مسأله انجام داده ایم و امیدواریم مشکل به زودی برطرف شود.