بازدید سایت : ۳۸۳۶۵

آغاز ثبت‌ نام تاکسی‌ های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود ۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را جی ۴ اعلام کرد.

آغاز ثبت‌ نام تاکسی‌ های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات
تین نیوز |

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود ۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را جی ۴ اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می شود، اظهار کرد: خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه تخصیص سهمیه سوخت ناوگان دیزلی شهری و جاده ای اصلاح شد

 

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره گذاری و ورود این خودرو به حوزه ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودروساز صورت خواهد پذیرفت.

ضامنی گفت: با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت های خودروساز در این بخش می تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در خاتمه یادآور شد: ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.